Navn

Hege79

Glad i forumet
Er det noen som har begynt å tenke på navn enda? Jeg tenker masse, men syns det er så vanskelig! Har en lang liste med guttenavn, men nå ser det jo ut til at det blir ei jente.. Noen gode forslag? Helst ikke de altfor populære navnene[:)]

Celma er fint [;)]

De er sant Sunniva er vakker

[:)]Jeg liker veldig godt Anine og Eline jeg[:D]

Jeg og samboeren min har så vidt begynt å tenke på navn. Vi har hele tiden trodd det blir jente, men vi får se når vi skal på ultralyd i dag. Vi har bestemt oss for å "offentliggjøre" kjønnet så fort vi vet det, men navnet skal vi holde hemmelig til etter at barnet er føst.

____
Termin 120806

tenkte på Celine vis det ble jente men vi får en gutt , der går det mot mathias[:D]

Gutt: Fabian Leonard eller Marcus. Jente: Nora Aimeé/ Nora Hermine/ Nora Fernande. :) Ikke lett med mellomnavn:):)

vi får jo en gutt, og det spørs nok om navnet blir Nicholai:)

jeg tenker mye på navn. tenker egentlig mest på jente navn, synes at det av en eller annen grunn er enklere enn guttenavn. Og som folk rundt oss sier så er det ei lita jente på vei. Samboern og jeg har blitt enige om at MIE er et fint navn, som vi vil bruke. Men at det skal være et dobbelt navn. Hva synes dere om MIE ISABELL? eller høres det helt teit ut. Jeg synes det høres kjempe fint ut og venner med til tanken på det navnet hver dag..
Ellers som sagt gutte navn har jeg ikke tenkt helt på enda...

ingen som har nevt navnet som vi har (foreløpig) bestemt oss for enda... Babyen vår skal hete Kristoffer Andreas... Da blir vi fornøyde begge to, et kompromiss... og han kommer 8.august... sånn ca...

Vi sliter skikkelig. Navnet var 100% avgjort. Var sikker på at vi fikk gutt igjen.

UL viser jente og det eneste navnet vi likte og var heelt enig om, ble stjålet av en slektning.

Her får du noen forslag:

Eline (min favoritt bestandig)
Elena
Luna
Hanna
Ailin
Eilin
Ariana
Amanda

Vi er ikke sikre enda heller.. Er liksom ikke noe en kan ta på sparket
Men vi lurer på Malene om det blir jente.. Og Marius om det blir gutt. Det er pappaen sitt mellomnavn, så hadde vært kjekt å få det med videre..

Jeg synes Eir er et fint jentenavn, og Eirik et fint guttenavn.
Men det har seg slik at vi er ikke enig i guttenavn, og vi får en gutt.
Mens vi har funne masse jentenavn vi er enige i.... Hrmff 

Navn er super vanskelig synes jeg. Mannen min gidder ikke å begynne å diskutere navn før vi har vært på ultralyd i morgen av en eller annen grunn. Vi vil jo ikke vite kjønnet. Forrige gang slet vi så med guttenavn og vi var sikre på at det var en gutt. Men ut kom det ei jente og da var det jo klart. Det ble en Sara Natalie. Vi bruker bare Natalie til daglig. Vi har alle 3 dobbeltnavn så vi vil helst ha dobbeltnavn nå og. Eneste guttenavnet vi har vært enige om er Nicholai, men vi klarer ikke å finne et navn som passer sammen med det og som vi er enige om....
Ellers så har jeg ikke tenkt fullt så mye på navn denne gangen. Er vel ikke så mye å stresse med. Er enda noen uker igjen, og forrige gang kom vi over Natalie like før termin.

Back
Topp