Hei dere! 
Nå er vi jo helt på slutten og flere har født allerede, og da begynner min gravidhjerne å tenke ennå mer på navn enn jeg allerede har gjort
Men synes det er utrolig vanskelig å lande på noe! Det er jo så mange fine navn, og i tillegg har jeg og samboer ganske forskjellig smak, og vi ønsker oss også et navn som fungerer godt på både norsk og engelsk da min samboer er fra England.
Så langt har vi vært innom Helena, Isabella, Johanna, Olivia, Ava, Ellinor, Mila, Lune +++++
Dere som har landet på noe, hvordan landet dere? Dere som fortsatt tenker, hva tenker dere på og hva er utfordrende? Har dere noen gode tips?
Nå er vi jo helt på slutten og flere har født allerede, og da begynner min gravidhjerne å tenke ennå mer på navn enn jeg allerede har gjort
Men synes det er utrolig vanskelig å lande på noe! Det er jo så mange fine navn, og i tillegg har jeg og samboer ganske forskjellig smak, og vi ønsker oss også et navn som fungerer godt på både norsk og engelsk da min samboer er fra England.Så langt har vi vært innom Helena, Isabella, Johanna, Olivia, Ava, Ellinor, Mila, Lune +++++
Dere som har landet på noe, hvordan landet dere? Dere som fortsatt tenker, hva tenker dere på og hva er utfordrende? Har dere noen gode tips?