Navn

Hønemor.Til.Tre

Gift med forumet
JuniJubel2021
Gresskarfrøene2023
Noen som har valgt navn på knøtten sin? Ev. hva står det mellom? Trenger litt inspirasjon.
 
Vi har klart navnet allerede. Det blir oppkalling etter minn mann sin farmor og min farmor. Pluss et tredje navn som betyr «Guds gave», fordi vi tenker at barnet er en gave fra Gud❤️ Planen er da faktisk å ha tre navn på ungen. Det er min mann sin ide og ikke min!
 
Vi har klart navnet allerede. Det blir oppkalling etter minn mann sin farmor og min farmor. Pluss et tredje navn som betyr «Guds gave», fordi vi tenker at barnet er en gave fra Gud❤️ Planen er da faktisk å ha tre navn på ungen. Det er min mann sin ide og ikke min!
Tre navn pluss etternavn?
 
Vi har klart navnet allerede. Det blir oppkalling etter minn mann sin farmor og min farmor. Pluss et tredje navn som betyr «Guds gave», fordi vi tenker at barnet er en gave fra Gud❤️ Planen er da faktisk å ha tre navn på ungen. Det er min mann sin ide og ikke min!


Åå så lurt!
 
Jeg har ei jente og en gutt som begge har navn på J. Jeg blir nødt til å finne et navn på J til den lille om jeg skal få ro i sjela :D vurderer Jenny. :)
 
Jeg gleder meg vilt ti å finne ut av kjønnet. Har OUL OM 13 dager. Må tiden gå fort Vi har tenkt på mange forskjellige alternativer til nå. Har forelsket meg i Theo, Matheo, Thilde, Aleah, Jenny og Milian. Noen andre som vil dele flere navneforslag?
 
Mine guttenavn:
Adrian
Aksel
Arion
Eliah
Eliam
Emanuel
Gabriel
Lars
Louie
Louis
Magnus
Nataniel
Silas
Sverre
William
Wilhelm/Willhelm

Og jentenavnene mine:
Aleah
Andrine
Anna
Ariane
Astrid
Celina
Edel
Edine
Elina
Elisa
Endrine
Erika
Erle
Hedda
Helle
Hermine
Ilea
Irina
Jennie
Jenny
Kaisa
Lea
Liva
Mari
Milea(h)
Nadia
Naomi
Nelia
Noelle
Noel
Noelia
Pie
Rikke
Serine
Sigrid
Sol
Sonja
Sunniva
Tiril
Vilde
Vilma
 
Back
Topp