Navn...

Maritius

April 2013s nattdyr
VIP
JuniJubel2021
Juligull2021
Noen som har tenkt på noen navn her, og vil dele? jeg syns det er så vanskelig denne gangen :p
 
Vi har navn som starter på A på de to andre; så vil ha det nå også.

vi har lenge tenkt Amanda om det blir jente, gutt er vanskelig siden vi allerede har to.

Adam, Aron og Andreas er aktuell. Mannen vil ha Axel, det vil ikke jeg. Mannen vil ikke ha Adam og Aron.
Så foreløpig er vel kun Andreas aktuell.

om vi skipper A, ønsker jeg Daniel.


Føler tråden for å se om det kommer noen fine guttenavn på A.
 
Luna om det blir jente, Ask om det blir gutt :Heartred om vi ikke ombestemmer oss enda en gang da.. :hilarious:
 
Vi har en jente som heter Karine fra før av, og ønsker å holde oss på K :) Liker Kaia og Kornelia om det blir jente, men aner ikke om det blir gutt :hilarious: Ønsker litt uvanlige navn :) Tips tas mot med takk :)
 
Jentenavn er klart, oppkalling etter to av oldemødrene til babyen. Guttenavn er ikke klart.
 
Jeg vil ha Isabelle eller Benjamin om det er gutt. Samboer syntes det er for tidlig og tenke på.
 
Vi har hatt navn klare i over ett år! :hilarious: Sigurd om det blir gutt og Aurora hvis det blir jente :)
 
Jeg vil ha Isabelle eller Benjamin om det er gutt. Samboer syntes det er for tidlig og tenke på.
Det jentenavnet er øverst på min liste og. Bare litt annen skrivemåte. Isabel :Heartpink helt nydelig :love7
 
Mie har jeg veldig lyst på om det blir jente og Axel om det skulle bli en gutt:)

Samboer har lyst på oppkalling av navn så hans forslag om det blir jente er: Eva Madelèn og Hans Arild om det skulle bli gutt.. jeg liker ingen av dem:oops:

Så dette med navn kan bli vanskelig skjønner jeg:eek:
 
Det er så mange fine navn! :) Forrige gang var det liksom så greit, nå har vi jo lagt ned veto på noen av hverandres favoritter og lista blir kortere :p Må lete etter litt navneinspirasjon.
 
Hvis det blir jente så blir det Magna Isabell, Magna etter gubben sin mor som gikk bort i 2009, Isabell for jeg har alltid lyst til å bruke det jentenavnet da det er så nydelig:oops:
Hvis det blir en gutt så blir det Håkon Kristian eller Håkon Sjur, da det er navn som har gått i arv i hans familie i generasjoner, «Kristian» etter meg, oldemor og jentungen jeg har fra før :angelic:

og hvis det er to gutter blir den ene gutten å hete Jim Harald, etter bestekompisen min som døde av kreft 30. juni i år :Heartred
 
Vi har en jente som heter Karine fra før av, og ønsker å holde oss på K :) Liker Kaia og Kornelia om det blir jente, men aner ikke om det blir gutt :hilarious: Ønsker litt uvanlige navn :) Tips tas mot med takk :)

Kender, Kade/Kaiden, Kai, Kieran, Kody, Knox.. jeg elsker uvanlige navn og kunne ramset opp sikkert hundrevis :joyful: lista vår er altfor lang her, og mannen og jeg er uenige.. ungane fra før har lik endelse på fornavnene, og dobbeltnavn som alle er ganske uvanlige. Så er ikke så lett å finne noe originalt som passer inn i flokken som nummer fire! :happy:
 
Kender, Kade/Kaiden, Kai, Kieran, Kody, Knox.. jeg elsker uvanlige navn og kunne ramset opp sikkert hundrevis :joyful: lista vår er altfor lang her, og mannen og jeg er uenige.. ungane fra før har lik endelse på fornavnene, og dobbeltnavn som begge er ganske uvanlige. Så er ikke så lett å finne noe originalt som passer inn i flokken som nummer fire! :happy:

Såå mange fine! :love017 Trodde ikke det skulle være så vanskelig med navn, nr 1 var grei - men føler nr 2 må passe litt inn med oss resten også :hilarious:
 
Såå mange fine! :love017 Trodde ikke det skulle være så vanskelig med navn, nr 1 var grei - men føler nr 2 må passe litt inn med oss resten også :hilarious:

Det er nettopp det.. med nummer en står man helt fritt! :happy: Mens de neste må passe litt inn. Jeg har noen venner som fikk tre barn og alle har lange dobbeltnavn, og så plutselig kom nummer fire og fikk ett enkeltnavn på tre bokstaver liksom! Så jeg føler vi må finne et fint originalt dobbeltnavn denne gangen også, med samme endelse.. og det er ikke lett! ;)
 
Josefina hvis jente mest sannsynlig og mulig Leonel, Carl eller Linus hvis gutt.. Josefina og Carl er slektsnavn, min datter er oppkalt etter min oldemor, det nydeligste jentenavnet jeg har hørt... Men ja nå er jo det brukt :happy: så da syns mannen Josefina blir nr 2 fineste som passer med søsken.. Guttenavn er litt vanskelig det og siden sønnen min fikk jo favoritt navnet han og :bag: blir det gutt, så leter vi litt etter et gresk inspirert navn, med en fin betydning! Egentlig kun fordi vi elsker Hellas også fant vi ut at sønnens navn også er gresk!
 
Josefina hvis jente mest sannsynlig og mulig Leonel, Carl eller Linus hvis gutt.. Josefina og Carl er slektsnavn, min datter er oppkalt etter min oldemor, det nydeligste jentenavnet jeg har hørt... Men ja nå er jo det brukt :happy: så da syns mannen Josefina blir nr 2 fineste som passer med søsken.. Guttenavn er litt vanskelig det og siden sønnen min fikk jo favoritt navnet han og :bag: blir det gutt, så leter vi litt etter et gresk inspirert navn, med en fin betydning! Egentlig kun fordi vi elsker Hellas også fant vi ut at sønnens navn også er gresk!
Nå ble jeg nysgjerrig på navnet til dattera de :happy090
 
Hvis vi får jente blir det Hermine.
Vi har hatt Hermine, Josefine, Norah og Sofia på lista.
Hvis vi får gutt står det mellom Viktor, Odin og Edvin. :)

Kommende storebror heter William, og synes spesielt Hermine og Viktor passer godt sammen med det :Heartred
 
Back
Topp