Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det jentenavnet er øverst på min liste og. Bare litt annen skrivemåte. Isabel helt nydeligJeg vil ha Isabelle eller Benjamin om det er gutt. Samboer syntes det er for tidlig og tenke på.
Kornelius? Kasper?Vi har en jente som heter Karine fra før av, og ønsker å holde oss på K Liker Kaia og Kornelia om det blir jente, men aner ikke om det blir gutt Ønsker litt uvanlige navn Tips tas mot med takk
Vi har en jente som heter Karine fra før av, og ønsker å holde oss på K Liker Kaia og Kornelia om det blir jente, men aner ikke om det blir gutt Ønsker litt uvanlige navn Tips tas mot med takk
Kornelius? Kasper?
Kender, Kade/Kaiden, Kai, Kieran, Kody, Knox.. jeg elsker uvanlige navn og kunne ramset opp sikkert hundrevis lista vår er altfor lang her, og mannen og jeg er uenige.. ungane fra før har lik endelse på fornavnene, og dobbeltnavn som begge er ganske uvanlige. Så er ikke så lett å finne noe originalt som passer inn i flokken som nummer fire!
Såå mange fine! Trodde ikke det skulle være så vanskelig med navn, nr 1 var grei - men føler nr 2 må passe litt inn med oss resten også
Nå ble jeg nysgjerrig på navnet til dattera deJosefina hvis jente mest sannsynlig og mulig Leonel, Carl eller Linus hvis gutt.. Josefina og Carl er slektsnavn, min datter er oppkalt etter min oldemor, det nydeligste jentenavnet jeg har hørt... Men ja nå er jo det brukt så da syns mannen Josefina blir nr 2 fineste som passer med søsken.. Guttenavn er litt vanskelig det og siden sønnen min fikk jo favoritt navnet han og blir det gutt, så leter vi litt etter et gresk inspirert navn, med en fin betydning! Egentlig kun fordi vi elsker Hellas også fant vi ut at sønnens navn også er gresk!