Navn

Vi hadde liste med navn vi førte opp, og så brukte vi eliminasjonsmetoden :hilarious: Endte opp med to guttenavn vi likte og slengte begge på, så han har fornavn og mellomnavn. Nå angrer vi, for vi får gutt igjen og brukte jo opp de to guttenavnene vi likte.. Men vi finner vel noe etterhvert :)

Gutt er jeg ganske sikker på. Jentenavn er litt verre :p

Magefølelsen er ikke i tvil lenger, det blir gutt. Kikket gjennom topp 1000 liste i går og fant ikke ett navn jeg kunne tenke meg.. Blir en navnløs baby dette...

har snakket mest om jentenavn, så da får vi sikkert gutt :p synes det er vanskeligere å finne guttenavn enn jentenavn. ønsker oss noe som er litt gammel-norsk som : olivia, othelie, solveig osv.. men der er det vanskeligere med guttenavn :O
Oliver og peter , det var det jeg kom på i farten :joyful:

Har ei liste med navn på mobilen som eg syns er såå fine, til begge kjønn. Men me vil vente til babyen blir født før me bestemmer oss.
Forrige gang hadde me to alternativer klare til kvart kjønn ved fødselen (viste ikkje kjønnet), så brukte me eit par dager på å sjå kva som «passa» babyen.
Navna hadde me komt fram til ved at både eg og pappan skreiv ei liste, også brukte me litt tid på å stryke ut dei som var uaktuelle, heilt til me satt igjen med to alternativer til kvart kjønn som begge var fornøyde med :)

Back
Topp