Navn!

Her tenkte vi på Malte eller Nils om gutt.. og Rakel viss jente.. Og må komme på noen flere alternativ :hello2

Malte liker jeg også! Men veldig usikker på om pappaen er enig :hilarious:

Skikkelig kult og fint! :HeartredMin mann googla det opp og såg jo at det er ganske vanlig både i sverige og Danmark. Faktisk topp 4 i dk i 2018.. så da ble han mer på gli. Tror jeg kunne klart å fått han med!:joyful:

Blir det jente tror jeg vi kaller opp en av hans oldemødre. Det er er fint navn, vet ikke om det er så lett å si internasjonalt, men det får gå...
Vi velger det fordi det er fint, uvanlig og hans mor sa en gang at hadde hun fått jente så hadde hun brukt det navnet. Nå er svigermor død, så jeg tenker at det er en fin måte å inkludere henne på.

Blir det gutt har jeg ikke peiling. Jeg likte Georg sist, men mannen var ikke gira. Han hadde møtt en Georg som han ikke likte. Jeg prøvde å si at hvis jeg, som lærer, skulle tenke sånn ville jeg aldri finne navn. Det er alltid noen som har hett noe, som var en ramp eller som man ikke hadde super god kjemi med...

Vi er usikre, men for gutt heller vi mot Tarjei eller Henry, og til jente liker vi Ingrid, Saga, Mathea eller Sofie. Så utrolig vanskelig å lande på noe:p

Mi eldste heter Ingrid :love017

Jentenavn er det så mange jeg liker: Anna, Emilie, Elise, Ingrid, Eline, Selma, Henriette, Asta, Tilde, Nora mfl.

Guttenavn er mye verre, er ingen navn jeg virkelig liker. Samboer liker Jostein og Heljar, men ingen av de er favoritt hos meg foreløpig.

Jentenavn er det så mange jeg liker: Anna, Emilie, Elise, Ingrid, Eline, Selma, Henriette, Asta, Tilde, Nora mfl.

Guttenavn er mye verre, er ingen navn jeg virkelig liker. Samboer liker Jostein og Heljar, men ingen av de er favoritt hos meg foreløpig.

Heljar har jeg aldri hørt før, det var ganske stilig! :happy:

Vi har en rekke jentenavn vi liker godt begge to, men bare et par guttenavn vi synes er ok

Back
Topp