Navn!

Browneye

Forelsket i forumet
Marshmallows2021
Noen som tenker på det så tidlig?

Vi må dele og tipse hverandre! Jeg har 3 barn fra før. 2 gutter og 1 jente.. og kjenner det blir veldig vanskelig med navn om neste er gutt:wacky:

Vi har navnene klare både om det blir gutt eller jente, men jeg er kjedelig og skal holde de for meg selv litt til :-D

Jeg har ei liste med fem jentenavn, usikkert om mannen er enig i lista, så vi får se :hilarious: Guttenavn er det verre med, ingen som er perfekte liksom.. Og de jeg liker best er for poppis.. Nei, vi får se hva det blir til :p Vi skal heller ikke vite kjønn før fødsel, så vi må ha navn klart for begge kjønn :happy:

Lot mannen få bestemme på begge dei to første. På første sa eg berre at han kunne få bestemme. På andre hinta eg frampå at det kanskje var min tur. Men eg forstod det på han at han ikkje var einig i det. :D Så eg lot han få velge då og.
Vi har ei jente og ein gut.

Denne gongen kjenne eg at eg faktisk har lyst til å bestemme. Om det blir jente iallefall. Blir det gutt kan han få velge igjen. For der er eg heilt blank.

Vi har navn klare, både hvis det blir gutt eller jente. Jentenavnet er ikke i bruk i Norge i det hele tatt, selv om det er et gammelt nordisk navn, så jeg er litt usikker på hvordan familien kommer til å reagere hvis det blir det. På dansk er det litt mer normalt, og det er jo også her vi bor.

Lot mannen få bestemme på begge dei to første. På første sa eg berre at han kunne få bestemme. På andre hinta eg frampå at det kanskje var min tur. Men eg forstod det på han at han ikkje var einig i det. :D Så eg lot han få velge då og.
Vi har ei jente og ein gut.

Denne gongen kjenne eg at eg faktisk har lyst til å bestemme. Om det blir jente iallefall. Blir det gutt kan han få velge igjen. For der er eg heilt blank.

Det vil jeg si var veldig raust :laughing002vet ikke om jeg hadde greid å la han bestemme... Men så syns jeg ikke navnesmaken hans er spesielt god:laughing025

Men vi har greid å bli enig med de andre da...:love017

Det vil jeg si var veldig raust :laughing002vet ikke om jeg hadde greid å la han bestemme... Men så syns jeg ikke navnesmaken hans er spesielt god:laughing025

Men vi har greid å bli enig med de andre da...:love017

Eg visste ikkje noko om babysmaken hans faktisk. Fordi vi aldri hadde snakka om det.

Hvis det blir gutt så vet jeg ikke, syns det er så vanskelig å finne gutte navn.
Hvis det blir jente har jeg tenkt på Luna:)

Vanskelig med navn!
Vi har diskutert litt navn og har nok ganske forskjellig smak har vi funnet ut:banghead::joyful: er vårt første barn sammen. Jentenavn er vi enige om, guttenavn totalt uenige:hilarious: heldigvis har vi masse tid enda :)

Vi har noen navn på liste. Da mannen er araber, og vi begge er muslimer, ønsker vi et muslimsk navn.
Hadde ikke nevøen min hett Noah, hadde det vært selvsagt for en gutt pga jenta vår begynner på N.

Tidligere tenkte vi på Freja for jente, men nå er vi litt usikre igjen. Og guttenavn er vanskelig. Jeg hadde veldig lyst å kalle han for Bror, men det ble dessverre nedstemt :( Liker også litt eldre navn som Ludvig, Hedvig, Albert, Einar :)

Vi har masse familie i andre land, så ønsker et navn som fungerer og lyder likt på norsk, portugisisk og engelsk. Vår første heter Maya, noe vi bestemte oss for helt i starten av svangerskapet. Neste blir litt vanskeligere, og nærmest umulig om det blir gutt. Jeg liker Aiana, Aria, Aliya, eller noe i den duren, men mannen er ikke helt med på de navnene. Han var veldig fan av Lana, men det liker ikke jeg, så vi har slått det fra oss.

IMG_20200817_143752.jpg
Vi sliter om det blir jente, har en liste med over 20 aktuelle jentenavn nå :facepalm:
Blir det gutt, så blir det nok Andreas.
Så lenge samboer er enig, men det var jo hans eneste forslag oppå min liste med over 30 guttenavn.
Og disse tallene er etter at han har eliminert navn på begge listene :wacky:

Men gjenstår jo å se om navnet passer når babyen kommer ut...

Vi er usikre, men for gutt heller vi mot Tarjei eller Henry, og til jente liker vi Ingrid, Saga, Mathea eller Sofie. Så utrolig vanskelig å lande på noe:p

Adam, Jakob og Matteus er navn jeg syns er veldig fine til en eventuell gutt, hvis magefølelsen om jente stemmer så er Alba, Alma og Isabelle kandidater:happy:

Vis vedlegget 333267
Vi sliter om det blir jente, har en liste med over 20 aktuelle jentenavn nå :facepalm:
Blir det gutt, så blir det nok Andreas.
Så lenge samboer er enig, men det var jo hans eneste forslag oppå min liste med over 30 guttenavn.
Og disse tallene er etter at han har eliminert navn på begge listene :wacky:

Men gjenstår jo å se om navnet passer når babyen kommer ut...

Uklart bilde..:sad002

Back
Topp