Navn

Hok

Blir kjent med forumet
Har dere funnet navn til den lille i magen?
Bruker dere navnet når dere snakker om/med babyen?
 
Vi har funnet navn og bruker det når vi snakker om babyen.
Det gjør resten av familien også :)
 
Har ikke funnet navn, men har veldig lyst til å lande det snart. Virker så koselig å snakke om babyen som en person allerede nå. Meeen, mannen min vil vente.. og vi klarer vel heller ikke bli helt enige.
 
Ja, men bare oss i mellom:) Er hemmelig for alle andre til hun kommer. Og så er jeg så "teit" at jeg ikke vil inspirere andre til å velge samme navn, så kommer ikke til å dele det her inne:p
 
Vi er 99% sikre :) men siden vi ikke har tatt den endelige beslutningen bruker vi heller ikke navnet når vi snakker om babyen.

Vi har også eksplosjon av fødsler i vennekretsen, så er litt bekymret for at noen plutselig kupper navnet :p
 
Ja, men bare oss i mellom:) Er hemmelig for alle andre til hun kommer. Og så er jeg så "teit" at jeg ikke vil inspirere andre til å velge samme navn, så kommer ikke til å dele det her inne:p

Vi er akkurat like teite :) Hele lista vår er hemmelig :p
 
Vi har noen fine navn på listen. Men bruker ingen av dem, og kommer nok ikke til å bestemme oss før hun er født ❤️
 
Vi hadde et jentenavn vi begge likte veldig godt allerede før ultralyd, så var flaks at det viste seg å være en jente der inne! Både vi og alle rundt oss har brukt navnet om den lille siden ultralyd :angelic:
 
Ja, men bare oss i mellom:) Er hemmelig for alle andre til hun kommer. Og så er jeg så "teit" at jeg ikke vil inspirere andre til å velge samme navn, så kommer ikke til å dele det her inne:p
Haha, da er vi like :hilarious: et av krava er at få jenter har fått det navnet de siste årene, så kommer ikke til å dele det her! Tipper ingen andre hadde tatt det uansett, men man vet aldri :p

Vi har sagt det til venner og familie, så ingen andre «stjeler» det. Bruker det noen ganger når vi snakker om henne, men merker jeg henviser mest til «babyen» og ikke navnet.
 
Vi har funnet navn, ble enige rundt uke 20. Etter det har vi fortalt det der det har vært naturlig, er så koslig å bruke navnet hans allerede
 
Vi/jeg har kommet med forslag til navn som vi begge liker, ingen ting er bestemt enda. Kanskje vi trenger å se henne først denne gangen. Vi holder ikke forslagene hemmelig.

Med vårt første barn ble vi enige om navn nesten med en gang vi så at det var ei jente og brukte navnet under svangerskapet og etterpå selvfølgelig.
 
Back
Topp