Navn

Aleksander er et klassisk og fint navn. Hva med Sebastian eller Sakarias? Eller kanskje Johannes eller William? Syns de er litt i samme stil og at de kler Aleksander godt. Du har sikkert vært innom alle disse da :)
Ja vært innom de, William liker jeg veldig godt men sønnen til min bestevenninne heter det, Johannes heter englebarnet til ei venninne, men Sebastian og Sakarias liker jeg godt, de står på lista med navn, har ikke noe mot de navna ennå ;) Tusen takk❤️
 
Fins jo mange korte, klassiske norske guttenavn som kan passe fint med Knut (storebroren min heter for øvrig Knut og syns det går helt greit i utlandet, så snart han har sagt navnet sitt, klarer utlendinger flest å si navnet hans) :)

Hva med Ivar, Olav, Einar, Finn, Jan e.l.?
Bestefaren min (som ungen er oppkalt etter) syns det var ett vrient navn å ha når han gikk på skole i England hvertfall. Og jeg har ledd litt av amerikanske uttaler av det :D

Ja, er masse fine trauste norske navn å velge i. Må diskuteres i heimen. Må bare være noe vi begge liker og ikke har noen dårlige opplevelser knytta til. Så Jan feks utgår.
 
Last edited:
Denne gang er navn super vanskelig! Vi venter gutt og har bare jenter fra før så aldri tenkt å finne på ett guttenavn :hilarious: Men har en lang liste nå:) så får vi se når han kommer ut hva han får:)
 
Sliter veldig med navn. Tror vi har gått gjennom de fleste guttenavnene som er men blir ikke enig :wtf:
 
Ariel Madelen om det blir jente og Matheus Emil om det blir gutt. :)
 
Ja vært innom de, William liker jeg veldig godt men sønnen til min bestevenninne heter det, Johannes heter englebarnet til ei venninne, men Sebastian og Sakarias liker jeg godt, de står på lista med navn, har ikke noe mot de navna ennå ;) Tusen takk❤️
Benjamin er også et stødig navn, men liker også godt Sebastian.
 
Back
Topp