Navn

Nydelig navn. Kjenner flere som heter det. Har aldri spurt om det gir utfordringer på engelsk. Tror kanskje de uttaler det mer som Liva?
 
Fint navn, vet om flere som heter det.
Det fungerer vel på engelsk også det?
 
Et navn som virkelig er på vei oppover på listene. Synes det er fint. Forbinder det mest med Live Nelvik fra p3
 
Jeg kunne ikke brukt det, siden ungenes far er Engelsk. Det blir liksom helt feil for meg på Engelsk ^^
Men på Norsk er det utrolig nydelig <3
 
Synes det er et fint navn, ei venninne til søsteren min når de var små het Live så jeg tenker på henne; søt, snill lita jente :) Synes navnet fungerer bra både på barn og voksne så det er et flott navn.

På engelsk så kan det jo være litt forvirrende med at noen vil uttale det "live" som i "live konsert", men det kan nok lett rettes på, tror ikke det er et problematisk navn. Vil tro folk uttaler det "Liv-ah" "Liv" eller "Livvie" (som også er et kallenavn for Olivia)? Men som sagt ikke noen sjenerende navn så ville ikke brydd meg om det :)
 
Jeg tenker først at det blir evil baklengs :bag:

Og hun ene "Live" personen jeg har møtt er spik-spenna-gæren, så det påvirker selvfølgelig akkurat meg i negativ retning :joyful:
 
Jeg syns Live er kjempefint. :)
 
Back
Topp