Navn

Frøken Kanin

Glad i forumet
Septemberbarna 2019
Er det noen som har navn klart allerede?

Jeg har forelsket meg helt i guttenavnet Neo (etter jeg så The Matrix i går)
Mannen er ikke helt sikker enda da.
Men vi vet jo ikke om det blir gutt enda da,
Jentenavn jeg liker godt er Saga og Nova, men har ikke helt fått mannen med enda da ;)

Har noen favoritter både jente og guttenavn .

Vet ikke om det blir gutt eller jente enda så helt klart er det ikke nei.

Har et par favorittnavn, men kun til jente. Men jm var ganske sikker på at det var jente på sist tul, så der er vi jo kanskje heldige:p Men ingenting er bestemt enda. Sambo sier det er «hans tur» denne gangen, siden jeg fant navnet på forrige, men vi får se:D haha

Fine navn:) Vi har ikke tenkt noe særlig på det enda, vet bare hvilke navn jeg ikke vil ha:p Men finnes jo så mange fine navn, så får gå i tenkeboksen etter OUL:happy:

Jeg har siden jeg var ganske liten hatt ett guttenavn og ett jentenavn klart. Til nå har jeg to gutter, eldstemann fikk selvfølgelig det jeg hadde sett meg ut, mens det tok laaaang tid å bestemme seg for navn til nr to. Blir dette en jente, er navnet klart, blir det en tredje gutt sa jeg at da er det opp til mannen og eldste gutten å bestemme

Vi er helt blanke når det kommer til navn! Så spent på om vi klarer å finne noe fint guttenavn i løpet av sommeren:)

Har en liste på mobilen som jeg legger inn/ fjerner etterhvert. Greit å skrive fort inn når jeg hører/ finner et navn jeg syns er aktuelt :joyful:

Vi har såvidt diskutert litt, men vi er jo helt blanke! Så vi venter til vi ser kjønn før vi gjør så mye mer med det tror jeg.. Men tenker jo på det...

Har en liste på mobilen som jeg legger inn/ fjerner etterhvert. Greit å skrive fort inn når jeg hører/ finner et navn jeg syns er aktuelt :joyful:
Samme her :joyful: Akkurat nå er guttenavnene Storm og Leo/Leon øverst på listen.

Vi må vite kjønnet først. Er så vanskelig å finne navn. Lett med nr 1, vanskelig med nr 2 og nå med nr 3 så føler vi det håpløst. Klarte jo å velge dobbeltnavn til de to andre så må jo følge opp med det også. Og de to andre har samme forbokstav som meg så vi må finne på noe annet, som også er vanskelig.

Havde guttenavn klart før vi vidste kjønn, vanskeligere med jentenavn.

Men nå blir det en gutt som kommer, så vi vet allerede hva han skal hedde, men fortæller ikke nogen det før han er født :happy:

Deler av jentenavn har vi hatt klart lenge, men guttenavn har vi ikke tenkt på enda...
Junior har dobbeltnavn og er oppkalt etter sambo sin side.
Blir d jente blir d også dobbeltnavn og oppkalt fra mi sie.
Sitter faktisk og ser litt på slektstreet mitt for å se etter fine guttenavn, men er usikker.
Hva tenker dere i forhold til «gamle» navn? Sånn type Marselius og Helmer...
Vi bor vel og merke «på landet» og er bønder.

Deler av jentenavn har vi hatt klart lenge, men guttenavn har vi ikke tenkt på enda...
Sitter faktisk og ser litt på slektstreet mitt for å se etter fine guttenavn, men er usikker.

Syns slike gamle navn er sjarmerende :)

Elsker gamle navn. Det er jo faktisk slike navn som er inn også :)
Før vi visste kjønn hadde jeg Wilmer og Ivo på topp på guttenavnsiden.

Vi har navnet så og si klart, men venter til hun er født med å fortelle det. Må møte henne og se om hun passer til navnet ;)

Back
Topp