Navn

Hilla

Gift med forumet
Septembergull'17
Sensommerbarna 2019
flere som tenker på navn til den lille? Jeg har begynt sånn i det små, men innser at de fleste guttenavnene er oppbrukt av meg eller venninner og at jentenavnlista er eviglang:p kanskje naturlig iom at jeg har fire gutter. Vil gjerne ha forslag til guttenavn:happy: Vi liker enkle, litt sjeldne norske navn som kan fungere internasjonalt.

Fire gutter fra før ja, da kan jeg skjønne at dere begynner å gå tom for ideer. :) Hadde vært spennende å høre hva gutta deres heter, men skjønner om du ikke vil dele her på åpent forum.
Enkelt, sjeldent og funker internasjonalt fikk meg til å tenke på Silas i hvert fall. Synes det er et fint navn!

Her har vi jentenavn og guttenavn klart! Hatt disse to navnene i flere år, så ingen tvil om navn her :) Skjønner at det blir vanskelig når man har så mange haha!

Her har jentenavnet vært klart i mange år :) Guttenavn derimot synes vi er så vanskelig at vi foreløpig bare håper det er en jente! :p

Vi har både jente- og guttenavn klart :love017

Jeg synes Dennis, Kevin og Emmet er veldig fine guttenavn, og de kan vel regnes som internasjonale :)

Fire gutter fra før ja, da kan jeg skjønne at dere begynner å gå tom for ideer. :) Hadde vært spennende å høre hva gutta deres heter, men skjønner om du ikke vil dele her på åpent forum.
Enkelt, sjeldent og funker internasjonalt fikk meg til å tenke på Silas i hvert fall. Synes det er et fint navn!
Ja, syns det ble litt for avslørende å røpe navnene :facepalm:
Silas er kjempefint, det står faktisk allerede på lista mi:) Sammen med Ivo og Jonah, men så stoppa det der gitt;):anyone

Vi har både jente- og guttenavn klart :love017

Jeg synes Dennis, Kevin og Emmet er veldig fine guttenavn, og de kan vel regnes som internasjonale :)
Emmet var virkelig fint, det likte jeg. *Skriver det opp*

Her er guttelista mi:
Johan
Jonas
Tarjei
Torje
Torvald
Torbjørn
Trygve
Bjørnar

Ikke allverdens internasjonal, da :p

Her er guttelista mi:
Johan
Jonas
Tarjei
Torje
Torvald
Torbjørn
Trygve
Bjørnar

Masse fine navn:happy: Johan og Torbjørn liker jeg kjempegodt, men de er oppbrukt av venninner;)

Ja, jeg har et guttenavn jeg liket SÅÅ godt, men som samboeren min bare fnyser av. Frustrerende!:smiley-angry017
Veldig, men eg for meg ikkje denne gangen xsmile9 når våre to felles barn oppkalle etter has familie ve fornavn så nå er det pinadegen min tur til å bestemme fornavn å kan han ta mellomnavnet. xsmile5

Her er guttelista mi:
Johan
Jonas
Tarjei
Torje
Torvald
Torbjørn
Trygve
Bjørnar

På denne lista finner jeg både broren min, faren min, svigerfar og eksen min! :D
(Og fetteren min, med en litt annen variant av et av navnene.)

Helt blank på navn her denne gang... Sist gang var vi ganske uenige, men landa tilslutt på et av mine første forslag. Denne gang har jo null forslag faktisk.. Men prøver å ikke tenke på det uansett før vi vet kjønn så slepper vi unødvendig diskusjon.

Back
Topp