Navn

Løvetann

Blir kjent med forumet
Har dere begynt å tenke på navn? Og er det tradisjon i deres familie å oppkalle etter noen i slekta? Vi funderer, og tror vi har et par navn... men vi aner jo selvsagt ikke om det passer når jenta vår kommer til verden [emoji4] Blir spennende å se.

Vi har bestemt oss for Filip [emoji2] da blir det Emma og Filip! Hadde egentlig lyst til å kalle han opp etter pappa som er død men ett par i familien som syns det ble litt tøft så da ble det ikke det. Men vi er super happy og ikke minst 100% enige om Filip [emoji170]

Vi har bestemt oss for Filip [emoji2] da blir det Emma og Filip! Hadde egentlig lyst til å kalle han opp etter pappa som er død men ett par i familien som syns det ble litt tøft så da ble det ikke det. Men vi er super happy og ikke minst 100% enige om Filip [emoji170]

Så koselig navn [emoji173]️

Vi har et jentenavn klart, men blir det gutt så må vi tenke litt igjen. Guttungen fant vi navn til da han var 1 uke gammel.

Me har eit jentenamn på lur, men dersom da viser seg å vere ein gut så må me nok gå eit par rundar i tenkeboksen. :bookworm:

Guttenavn e bestemt og har vært det lenge, blir oppkalling etter min oldefar men ikkje fordi det er tradisjon men fordi eg forelska meg i navnet for mange år siden!
Jentenavn e da litt verre, men har ei kortliste på 3 navn per i dag så får me sjå! Mamma håpe eg får gutt for hu syns alle jentenavna eg har på listo e stygge :-p

Guttenavn har samboeren hatt klart i mange år, men siden eg ikke liker det blir det dobbeltnavn ;-)
jentenavn har flere alternativer, men heller mot et jeg har hatt lyst på i mange år

Vi har ikkje tenkt så mykje på namn ennå. Har eit par ideer, men har ikkje landa på noko ennå. Reknar med det endrer seg etter vi får vite kjønn på OUL.

Back
Topp