Navn

Jeg hadde en liste jeg har opparbeidet over lang tid. Vi så over denne sammen og var ganske enige om flere, både gutte og jentenavn. Jentenavn tror jeg vi har vanske klart for oss, mens guttenavn har et par alternativer. Tror uansett vi må se barnet først, om navnet passer liksom:happy:

Har dere tenkt på navn? Vi har funnet Bella Celine hvis det blir jente men er det gutt så sliter vi [emoji85][emoji23]
Tenkte på Røkke med engang jeg så det navnet :) Er fint da:)

Eg har en liste med navn som eg synes er fine. Samboeren vil se den når vi vet kjønnet. Vil ikke diskutere noe før vi vet noe :happy:

Tror vi har navn til gutt klart, littegrann usikker innimellom bare.. :) jentenavn har jeg 3 kandidater, det ene er favoritten til mannen men vet ikke om det blir FOR spesielt :bored:

Har tanka om nokre navn, me vi ve sjå bebbis før vi avgjer noko ☺️ Kan hende det blir eit heilt anna namn då

Vi har noen navn som vi har diskutert tidligere. Har ikke gjort noe mer ut av det nå den siste tiden. Tar det helt med ro frem til oul når vi får vite kjønnet :)

Vi hadde unisex navn klart, men har funnet ut at vi bare bruker det hvis det blir gutt. Greier ikke å se for oss at vi får ei jente:hilarious: liker veldig godt Mina til jente, men navnejakten er enda ung.

Her blir det William[emoji170] Det føles så rett til den lille gutten min!

Ikke snakket noe om dette, men jeg har noen jentenavn favoritter. Guttenavn er vanskeligere! Men får se hva gubben foreslår etterhvert [emoji4]

Vi er ganske spikra på guttenavn, da blir det 99% sikkert Gabriel! [emoji170]

Jentenavn er vanskeligere, men har noen favoritter som Saga, Sophia, Leona og Iben [emoji171]

Vi blir meget varme om hjertet når vi tenker på navnet Elise. Legen var overbevist om at det er jente.
Navnet er en fin blanding av mitt og min kjæres mammas navn.

• Liker
Reactions: CS
Vi venter til etter OUL. Vi hadde noen gode guttenavn fra sist gang men så har venner brukt de i mellomtiden så da får vi finne nye skulle det blir gutt :)

Back
Topp