Novemberbaby2018
Blir kjent med forumet
Han har bestemt navn om det blir gutt og jeg om det blir jente. Vi godkjente hverandres med en gang så slapp heldigvis å "krangle" om det[emoji28][emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Drømmesituasjon! Vi har fått vite kjønn, men blir nok aldri enige om navnHan har bestemt navn om det blir gutt og jeg om det blir jente. Vi godkjente hverandres med en gang så slapp heldigvis å "krangle" om det[emoji28][emoji173]️
Haha fantastisk!Han har bestemt navn om det blir gutt og jeg om det blir jente. Vi godkjente hverandres med en gang så slapp heldigvis å "krangle" om det[emoji28][emoji173]️
Drømmesituasjon! Vi har fått vite kjønn, men blir nok aldri enige om navn![]()
Så deilig!Han har bestemt navn om det blir gutt og jeg om det blir jente. Vi godkjente hverandres med en gang så slapp heldigvis å "krangle" om det[emoji28][emoji173]️
Så enig! Vi får en liten guttHvis det er en gutt som bor i magehulen min, så sliter vi big time med navn, altså!(hvorfor er jentenavn så lett, men gutt så vanskelig??)
jentenavn kommer jeg raskt på.. Men guttenavn. Nei! Og iallefall ingen jeg liker :/ så rems opp guttenavn ivei!!Ikke snakket om der eller tenkt på det.
Men nå viste det at det blir gutt herjentenavn kommer jeg raskt på.. Men guttenavn. Nei! Og iallefall ingen jeg liker :/ så rems opp guttenavn ivei!!
![]()