Navn

Han har bestemt navn om det blir gutt og jeg om det blir jente. Vi godkjente hverandres med en gang så slapp heldigvis å "krangle" om det[emoji28][emoji173]️

Han har bestemt navn om det blir gutt og jeg om det blir jente. Vi godkjente hverandres med en gang så slapp heldigvis å "krangle" om det[emoji28][emoji173]️
Drømmesituasjon! Vi har fått vite kjønn, men blir nok aldri enige om navn :p

Vi vet ikke om vi vil vite hva det blir enda, men har ingen forslag til navn hverken slik eller sann tenker det kommer når vi ser hva det blir og blir kjent med den lille. Sist hadde vi (les jeg) navnet klart ganske tidlig da jeg var sikker på det ble en gutt og da ble det bare til at det var navnet

Her ble vi enig om guttenavnet før jeg var gravid [emoji28] jentenavnet har vi blitt enig om i ettertid,dette tok litt lengre tid..Men nå ser det ut som at det blir en gutt uansett [emoji4]

Mannen som bestemmer navn nå denne gang også. Med jentene bestemte jeg navn.

Nå som vi vet at vi venter en jente, så har vi ett forslag som vi begge liker veldig godt. Guttenavn var vi blanke på begge to, så det var like greit at det ble jente[emoji23] Vi kommer nok til å se litt etter andre alternativer, bare fordi jeg synes det er skummelt å bestemme seg så tidlig, men jeg tror nok ikke at vi finner et annet navn som vi begge liker like godt, og som passer så godt sammen med navnet til storebror[emoji6]

Hvis det er en gutt som bor i magehulen min, så sliter vi big time med navn, altså! :hilarious: (hvorfor er jentenavn så lett, men gutt så vanskelig??)

Vi har guttenavn klart. Jentenavn er det værre med. Men har noen favoritter. :-)

Vi har ett guttenavn vi er enige om er fint men ALT for vanlig. Så det blir et sabla problem. Fant et noenlunde greit navn til lillebror men neste lillebror kan risikere å komme til verden uten navn :shifty:

Vet det er gutt

Har jentenavn sånn ca klart.... guttenavn har vi ingen anelse om, men foreløpig er det ei lita jente i magen så da går det fint! Hehe!

Her har vi ikke kommet på noen navn enda, egentlig. Vi har snakket litt om det, men.. ;)
Tenker at det kan være litt lettere da vi får vite kjønnet :)

Et fint navn blir det nok til slutt på alle våres småtroll <3

Vi har kun jentenavn klart, men de 3 første er gutter, så tvilsomt om vi får bruk for det .

Ikke snakket om der eller tenkt på det.
Men nå viste det at det blir gutt her:happy:jentenavn kommer jeg raskt på.. Men guttenavn. Nei! Og iallefall ingen jeg liker :/ så rems opp guttenavn ivei!!:)

Jentenavn hadde vi egentlig klart, litt vanskeligere med guttenavn, men hadde to som vi tenkte på. Det er en jente inni magen så navn er helt bestemt, tror ikke vi kommer til å ombestemme oss:Heartpink

Ikke snakket om der eller tenkt på det.
Men nå viste det at det blir gutt her:happy:jentenavn kommer jeg raskt på.. Men guttenavn. Nei! Og iallefall ingen jeg liker :/ så rems opp guttenavn ivei!!:)

De guttenavnene jeg hadde på lista, før vi fant ut at vi venter ei jente, var:

Severin
Olai
Mattis
Niilas (evt med en i ...)
Ailo

:-)

Back
Topp