Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Samme herVi har snakket litt løst om det, og har vel to jentenavn og to guttenavn øverst på lista. Men bestemmer oss nok ikke før babyen kommer [emoji4]

eneste kravet er att det ikke skal være ett helt standard navn og det må matche m søstrene/brødrene sitt navnHahahaha, ler meg ihjel[emoji85] [emoji16] [emoji23] Samme greia her[emoji8]Er faktisk ikke så nøye på det.. jeg har valgt 3 av barna sine navn. Han valgte baby nr 4 sitt navn ,hans eneste forslag og jeg sa "ok" så jeg er stygt redd for at det blir samme skissa denne gangeneste kravet er att det ikke skal være ett helt standard navn og det må matche m søstrene/brødrene sitt navn
HahaaaaHahahaha, ler meg ihjel[emoji85] [emoji16] [emoji23] Samme greia her[emoji8]

det var VELDIG godt å se en sånn reaksjon!!
det er langt ifra positiv tilbakemelding jeg har fått før av familie og venner
"Hvor stammer navnet fra?" Meg: aner ikke, mannen sitt forslag... 

men man har jo sine favorittnavn ,å når det er tomt så er det tomt 
Ja blir litt lettere når man får vite kjønn håper jegVi har snakket litt om det men ikke bestemt noe enda. Mannen har et jentenavn han liker veldig godt men jeg klarer ikke å relatere meg til navnet og se for meg at jeg skal kunne kalle jenta for det. Med første barnet hadde jeg navnet klart lenge før jeg ble gravid, men synes det er mye vanskeligere denne gangen. Blir kanskje lettere når vi får vite kjønnet. [emoji4][emoji122]

Vi har det på samme måte [emoji23] fant et jentenavn som vi begge likte da vi startet å prøve, selv om jeg synes vi bør ha et til i tilfelle det ikke føles riktig når babyen er her. Guttenavn blir vi absolutt ikke enige om. Mitt favorittnavn liker ikke mannen, og hans forslag synes jeg er fæle. Sånn sett håper jeg nesten at magefølelsen min er feil og at det er en jente inni der [emoji13]Vi har jentenavn klart, men guttenavn er sååå mye værre[emoji28] Jeg har en favoritt, men det liker ikke mannen[emoji85]
Vi har det på samme måte [emoji23] fant et jentenavn som vi begge likte da vi startet å prøve, selv om jeg synes vi bør ha et til i tilfelle det ikke føles riktig når babyen er her. Guttenavn blir vi absolutt ikke enige om. Mitt favorittnavn liker ikke mannen, og hans forslag synes jeg er fæle. Sånn sett håper jeg nesten at magefølelsen min er feil og at det er en jente inni der [emoji13]
Åååh, du har også guttefølelse, jeg også...vi kommer til å slite noe innmari hvis den stemmer her[emoji85] Jentenavnene er igjen etter vi fikk storebror, da slet vi også med guttenavn, men klarte å bli enige til slutt[emoji23] Blir ENDA vanskeligere denne gangen om det blir gutt siden vi har brukt d ene navnet[emoji28]