Navn

Jeg har forelsket meg i navnene Linus, Leona og Wilma... Kan dog ikke ta navnediskusjon med sambo på noen uker....

Det skjønner jeg... Du får lage en utførlig liste til da :) Greit med noen i reserve! Plutselig komme rungen ut og ser ut som noe helt annet enn man tenker først.

Jeg er så glad i Louise, men det blir i så fall som et mellomnavn.

Mitt favoritt navn er litt uvanlig så jeg tviler på at jeg får med samboeren på det. For en jente: Iselilja. Hvis jeg får det igjennom så blir det mellomnavn i så fall men er ikke helt sikker på hvilke andre navn kan passe til det.

Navn er så vanskelig!
Vi skal heller ikke vite kjønn, og sist var ikke navnet på plass før han var noen dager gammel.
For meg tar det litt tid å bli fortrolig med navnet barna mine skal ha.

Men det skal hvertfall ikke være sukkersøte.
Skrivemåten må være den enkle og «rett frem»-måten å skrive det på. K istedet for CH osv..
Også må det passe inn med de 4 søsknene sine navn da, og det gjør ikke saken noe lettere..

Av jentenavn liker jeg for øyeblikket godt Olivia og Frida.
Guttenavn sliter jeg max med...

Her har vi et jentenavn som vi begge allerede har øverst på lista våres, guttenavn er det litt vanskeligere med. Han minste heter Maximilian, der klarte jeg å få med meg mannen min, så kanskje jeg klarer det denne gangen også om jeg finner et navn som jeg liker.

Jeg tror barnet blir navnløs :p

Vi slet veldig med guttenavn sist. Det ble til slutt Sander og det kler gutten vår helt perfekt! Aner ikke hva navnet skal være om det blir gutt igjen... jentenavn vi liker er mange: Frida, Sofia, Linnea osv.

Jeg er så glad i Louise, men det blir i så fall som et mellomnavn.
Min farmor het Louise så det har jeg alltid tenkt på å bruke hvis jeg får jente. [emoji173]️ Ellers liker jeg veldig godt Maria

Navn er så vanskelig!
Vi skal heller ikke vite kjønn, og sist var ikke navnet på plass før han var noen dager gammel.
For meg tar det litt tid å bli fortrolig med navnet barna mine skal ha.

Men det skal hvertfall ikke være sukkersøte.
Skrivemåten må være den enkle og «rett frem»-måten å skrive det på. K istedet for CH osv..
Også må det passe inn med de 4 søsknene sine navn da, og det gjør ikke saken noe lettere..

Av jentenavn liker jeg for øyeblikket godt Olivia og Frida.
Guttenavn sliter jeg max med...

Olivia og Frida er fine navn <3

Olivia og Frida er fine navn <3
Jaa, liker de så godt!
Har falt så for Olivia, føler det ville passet veldig godt inn med resten av gjengen, men mannen er helt uenig. Han liker Lily og Marielle, så vi er litt i forskjellige ender av skalaen kan du si:facepalm:

guttenavn har vært klart i veldig mange år, jentenavn derimot er vanskelig!

Ikke diskutert det enda og stakkars mann fikk nettopp vite vi var på an igjen, han har vært på reise i 14 dager så jeg ventet... (termin sent i Jan så ikke kommet så langt enda)

Jeg og mannen har skrevet en liste hver på jentenavn og guttenavn. Så gikk vi gjennom de sammen og tok bort alle vi ikke var enige om at kan brukes. Så nå sitter vi igjen med fire aktuelle guttenavn og ti(!) aktuelle jentenavn. Kan bli vanskelig å velge når vi får vite kjønn!

Back
Topp