Navn

Da minstemann ble født hadde vi et par alternativ. Vi bestemte oss da han var kommet ut og vi fikk sett hvilket navn som passet best[emoji4]

Så artig :D fikk du jente?
Jeg temper og vet jeg hadde el 20 okt. sexen var 14 okt. Til info så praktiviserte vi hoppavisvingen metoden :P

Hehehe, vi fikk jente ja! Denne gangen husker jeg hvilke dager vi hadde oss og da er det ikke mange alternativer. ;-) vi hoppa ikke av i svingen, vi sa bare det er jo så liten odds for at det klaffer, så skjer det, så er det meninga! Tror kun vi hadde oss 21.okt og at el må ha vært rett rundt hjørnet da. Men så kommer det an på når befruktningen skjedde da. Og siden det ikke var planlagt, så kan det ha vært samme dag eller et par dager etterpå! ;-)

Jeg elsker å planlegge å tenke på navn[emoji173]️ det er slikt jeg hele tiden tenker på[emoji12] jentenavn har vi ett av, men liker å ha flere for å se hva som passer til det enkelte barnet[emoji4] jeg har også mange guttenavn jeg liker, men mannen er så ekstremt kresen[emoji30][emoji23]

Vi har det ikke klart, men vi snakker hele tiden om hvem navn vi syntes er fine :)

Vi slenger ut forslag til navn og noterer de når vi kommer på noen vi kan like, så får vi heller luke ut og vurdere de senere i svangerskapet. Navn kan være vanskelig å bli enig om og er en ganske big deal, så vi har heldigvis relativt god tid enda [emoji173]️

Har mange jentenavn og guttenavn på listen, men mannen er ikke helt enig så da får vi se da :P

Vi har jentenavnet klart. Jeg har "dessverre" en følelse på at det er en gutt i magen, og der har vi ikke klart å bli enige. Men vi har noen navn som begge liker [emoji4] Heldigvis god tid på å bestemme seg enda!

Thavo eller Tero om det blir gutt, de var blandt de øverste på lista da vi valgte navn til småen. Jeg er forelsket i jentenavnene Oona, Eevi og Eira, men har ikke diskutert det enda akkurat. :P

Mye finsk blod på farssiden her, som dere kanskje skjønner. Ønsker å velge navn som reflekterer det.

Back
Topp