Navn

Jeg har ikke kommet så langt enda. Navn kommer nok senere i svangerskapet for min del [emoji4]

Jentenavnet er klart. Guttenavn blir det verre med :P

Jentenavn bestemte jeg meg for når jeg var 11 år og står fortsatt på det [emoji28] heldigvis er mannen enig [emoji85]
Guttenavn blir det mye verre med, men regner med at det plutselig dukker opp [emoji5]

Vi hadde tonnevis av jentenavn sist svangerskap, men klarte ikke å bli enige om et eneste guttenavn. Vi hadde et jentenavn vi begge elsket og det ble vår datter gitt før hun ble født. Lille Aria! Vi er kjempeglad for begge kjønn, men spørs om det ikke blir verre å finne guttenavn vi er enige om. :-)

Sist var jeg helt sikker på at det var ei jente og hun fikk navnet sitt da hun var 4 uker gammel i magen.

Nå er jentenavn litt usikkert. Guttenavn er klart.

Hadde et jentenavn klart, men plutselig het annenhver unge det. Jeg forstår det ikke, for det er ingenting som tilsier at dette brått skal bli et populært navn. Jeg falt for det da jeg var i praksis på sykehjem. Vet jo at navn går i sykluser, men. Litt sur for det altså!

Datteren min har et navn som var helt på topp det året hun ble født, men det er ingen andre med det navnet på hennes trinn, så vet ikke om jeg skal bry meg. Kan jo eventuelt finne en vri på navnet.

Jentenavn var vi enige om for ett år siden, guttenavn har jeg ett jeg liker men gjelder å få mannen med på det da :D

Jeg vet hva jeg har lyst på som mellomnavn både til gutt og jente, men sliter med å finne fornavn som passer...
Vil at det skal matche de to andre sine navn også o_O

Vi hadde klart navn sist til førstemann etter OUL, men så ble det noe helt annet :P Så denne gangen venter vi. Vi hadde og tenkt å ikke vite kjønnet før fødsel denne gangen så da blir det å ha noen klare for begge kjønn. :)

Jente navnet er helt klart :D Og jeg står på mitt at jeg tror det er ei jente da vi kun hadde sex 6 døgn før eggløsning, men har guttenavn o bakhånd også <3

Vi har navn klart for både gutt og jente[emoji7][emoji171][emoji170]

Jente navnet er helt klart :D Og jeg står på mitt at jeg tror det er ei jente da vi kun hadde sex 6 døgn før eggløsning, men har guttenavn o bakhånd også <3

Haha! Det skjedde med førstefødte min også. Siden vi sannsynligvis traff rett på eggløsning denne gangen, så tror mannen at det er en gutt! [emoji23] vi får se om vitenskapen har rett! [emoji1319]

Guttenavnet har vært klart siden forrige graviditet[emoji7] Jentenavn er vi litt mer usikre på. Dattera vår fikk navnet sitt på OUL, så har lyst til å ha klart et jentenavn i tillegg til guttenavnet vi har bestemt, så baby kan få navnet etter oul denne gangen også[emoji173]

Haha! Det skjedde med førstefødte min også. Siden vi sannsynligvis traff rett på eggløsning denne gangen, så tror mannen at det er en gutt! [emoji23] vi får se om vitenskapen har rett! [emoji1319]

Så artig :D fikk du jente?
Jeg temper og vet jeg hadde el 20 okt. sexen var 14 okt. Til info så praktiviserte vi hoppavisvingen metoden :P

Back
Topp