Navn

Kakeboks

Forelsket i forumet
Har dere valgt navn enda ?
Nå er jeg litt over 11 uker - har begynt å tenke på navn. Vil ha det klart til U.l

Jeg har ei liste inni hodet. Men ingenting er bestemt.
Er vanskelig å vite ettersom jeg ikke har noen følelse av hvem den lille er.

Nei.. men når oul nærme seg har det nok dukka opp litt meir [emoji4] men tenker jo sjølvsagt på navn da [emoji4]

Vi har et jentenavn klart. Guttenavn er det verre med, men mini har bestemt seg for at katten (vi skal få en kattunge om et par mnd) skal hete Kasper, blir det guttebaby skal han hete Jesper (holder en knapp på det!) og blir det jente skal hun hete Ella (det blir det ikke, for har så mange kjente med døtre som heter det, selv om det er fint). Så blir det gutt er det kanskje klart, jente er helt sikkert klart, men det er foreløpig hemmelig.

Først må vi vite hvilket kjønn det er. Vi bruker ikke tid på å tenke ut både jente- OG guttenavn :joyful:
Så får vi se hva vi blir enig om når vi vet om det blir jente eller gutt.

Først må vi vite hvilket kjønn det er. Vi bruker ikke tid på å tenke ut både jente- OG guttenavn :joyful:
Så får vi se hva vi blir enig om når vi vet om det blir jente eller gutt.

Samme her:D Det er vanskelig nok å skulle finne et navn vi er enig om:p

Tenker så det knaker, men tror ikke tankene blir særlig konstruktive før OUL. [emoji849] Har mange fine jentenavn på hånden, guttenavn sliter jeg mer med.

Tenker vi begynner navnejakten etter OUL. Da trenger vi bare finne ett navn [emoji4]

Har jentenavn klar og ett par guttenavn vi lker godt:happy:

Jeg synes guttenavn er spesielt vanskelig. Kommer ikke på et eneste et som jeg vil bruke [emoji85]

Jeg er ganske omvendt fra andre, for jeg er helt sikker på hvilket guttenavn jeg vil bruke, mens jentenavn er jeg mer usikker på :p Jeg har et favoritt-jentenavn, men «ingen» andre liker det. ;o

Back
Topp