Navn

Stardust

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Junibarna 2019
FebbisBebbis2021 ❄️
Er det noen som allerede vet hva slags navn barnet skal få? :)
Gøy å høre hva andre tenker rundt dette!

Vi har et guttenavn som trolig havner høyt opp på lista hvertfall :-) når vi var gravid med forrige så var det bestemt at om det ble gutt skulle han hete Jacob :-) men ble jente :-) så blir spennende å se hva det blir denne gangen :-) men kommer nok uansett flere navn på lista etterhvert :rolleyes::D

Hvis det blir jente så har vi navn, men hvis det blir gutt tror jeg vi står veldig fast [emoji85] Og jeg har en følelse av at det kommer en liten pjokk denne gangen også [emoji172]

.

Last edited:
Vi har noen navn om det blir gutt [emoji170] Vi har ei jente med et spesielt dobbelt navn fra før av, så ikke alt som passer inntil :-)

Vi har mange fine jentenavn, men ingen guttenavn :O haha!

Vi har noen navn, men er så kjipe at vi holder alt hemmelig til etter fødsel. Blir det jente, blir det kun ett fornavn, og det skal begynne med E. Blir det gutt blir det to fornavn, Johan er ett av dem (både far, farfar, farfars far osv har hatt to fornavn, hvor Johan er et av de, så det må vi fortsette med føler vi).

Jenta våres heter Anine og ble bestemt lenge før jeg ble gravid.
Men nå har jeg no clue

Har absolutt ingen anelse! Men jeg har lyst å kalle opp etter faren til mannen min hvis det blir gutt, og hvis det blir jente noe som passer med navnet til storesøss. :)

Vi har både jente og gutte navn da vi har bestemt oss for å videreføre 2 familie navn på pappaens side..

Jeg har navnene klare - har hatt det i mange år...! Har jo 9 mnd på å overbevise mannen (gikk som smurt sist gang:p )

Vi har vel egentlig hatt navn klare i noen måneder før det klaffet. Ikke at vi har lett og brukt mye tid på dette, det bare tilfeldigvis et guttenavn og et jentenavn som skilte seg ut for oss, og som vi begge liker [emoji4]

Vi har også navn klare nå, så jeg er spent på hvem som skjuler seg der inne. Vi har snakket om navn siden før vi begynte å prøve, og et par navn har skilt seg ut hele tiden.

Navn er veldig vanskelig. Har flere aktuelle, men ikke bestemt noe. Vanskelig å finne et navn som ingen a oss forbinder sterk med en annen person! Også må det passe med storebror sitt navn[emoji4]

Back
Topp