Miniknøtt2018
Flørter med forumet
Vi har noen vi er enige om ja [emoji4][emoji1433]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har et guttenavn klart og et jentenavn. Begge navnene er oppkalt etter nær familie, noe jeg syntes er veldig koselig. Liker sånne gamle,norske navn. [emoji173] For oss er det veldig viktig at barnet har et navn før oul, da blir det liksom den personen i stedet for lille i magen.
Tenker dere å fortelle om navnet til alle eller vente til barnet er født?
Hehe det er sant. Vi er heldigvis fast bestemt [emoji2]Vente! Hva hvis vi ombestemmer oss, liksom?![]()
Hehe det er sant. Vi er heldigvis fast bestemt [emoji2]
Skjønner hva du mener. På første valgte vi et litt «tungt,voksent» navn,men jeg ble vant til det etterhvert og det ble liksom han. Nå fikk desverre ikke denne skatten vokse opp,men jeg er sikker på at vi hadde vært kjempefornøyd med navnet. Denne gangen blir det også litt «voksene» navn,men det er veldig viktig for oss at navnet passer til førstemann.Jeg vet ikke, men føler at de navnene vi liker, særlig guttenavnene (liker som nevnt over Peter og Johan/Johannes - Jakob dukka også opp på radaren vår i går...) er litt.... tunge og "voksne", så jeg er litt redd for at en evt. baby som dukker opp bare rett og slett ikke _er_ en Peter/Johan/Jakob og vi må tilbake i tenkeboksen. Utrolig dårlig forklart, men av en eller annen grunn tror jeg folk skjønner sånn ca. hva jeg mener!![]()
Skjønner hva du mener. På første valgte vi et litt «tungt,voksent» navn,men jeg ble vant til det etterhvert og det ble liksom han. Nå fikk desverre ikke denne skatten vokse opp,men jeg er sikker på at vi hadde vært kjempefornøyd med navnet. Denne gangen blir det også litt «voksene» navn,men det er veldig viktig for oss at navnet passer til førstemann.
Fine navn du har på lista di. Jakob sto høyt hos oss,men så fant jeg ut at det er veldig populært og da ble det uaktuelt for oss. Men navn er ikke lett,altså [emoji85]
Så vakkert jentenavn[emoji176]Ja, jeg har også sett at Jakob er poppis - men kjenner ingen som heter det, så vi er litt sånn... "hvor er alle Jakob-ene hen?" [emoji14] Vi får se hva det blir til - jeg har en magefølelse på jente uansett, så vi får se. Liker navnet Else Johanne godt sånn akkurat nå, men det endrer seg fra dag til dag![]()
Har noen vi er enige om: Johan eller Johannes og Peter som guttenavn. Litt flere jentenavn: Johanne, Agnes, Astrid, Ingrid, Elsa.
Veldig mange like som på min liste! Kjempefine navn![]()
Enig, liker også den type navn. Ruth, Abel, Thomas, Simon etc. Liker ikke bibelen så godt, da, men som navneinspirasjon funker denGenerelt liker jeg også mange gamle bibelske navn - men det er så mange av de som er oppbrukt, føler jeg - Lukas og Markus er SÅ fine, synd svært mange andre også er enige i det
![]()

Enig, liker også den type navn. Ruth, Abel, Thomas, Simon etc. Liker ikke bibelen så godt, da, men som navneinspirasjon funker den![]()