Navn

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Vi har aldri hat navnet klar for barna våre og nå sist slet vi ordentlig.

Så jeg har allerede begynt å tenke. Har dere? Og hva er favorittene?

Vi har aldri hat navnet klar for barna våre og nå sist slet vi ordentlig.

Så jeg har allerede begynt å tenke. Har dere? Og hva er favorittene?

Vi har begynt å tenke, men bare sånn løst! Vi tror det blir oppkalling, men tiden vil vise.. ikke noe favoritter enda!

Vi har en gutt alle rede som heter Isak Emir, pappaen er tyrkisk så måtte finne er fornavn som brukes i begge land.

Denne gangen om det blir jente blir det Leah Isabella, det er et navn jeg har drømt om siden jeg var liten. Blir det gutt står vi litt fast, da mannen vil ha navn som assad, Mohammed osv. Og det vil absolutt ikke jeg siden han blir oppvokst i Norge! xsmile8

Jeg har ca 5 navn av hvert kjønn på listen. Og den listen har jeg jobbet med en stund [emoji28]

Vi velger nok et når vi vet kjønn [emoji85] ikke snakket om navn enda [emoji85]

Vi har bare ett guttenavn klart, ingen jentenavn. Min kjære ville gjerne kalt barnet Josefin dersom det hadde blitt jente, men jeg har ikke så gode assosiasjoner til det navnet og vil helst ikke bruke det :p

Eg har navn klart til begge kjønn, men ikkje snakket med mannen om de, trur ikkje han er heilt enig [emoji23][emoji23]

Har jentenavnet klart [emoji177] men guttebaby..der sliter vi [emoji6] håper det dukker opp noen tips her.

Jeg vil ha Lionel, men det liker ikke mannen. Har flere jentenavn jeg liker, men på guttenavn er det mye vanskeligere. Kjempe fornøyd med sønnens navn Fillip. [emoji4]

Har noen jentenavn i hodet, Anna, Dina, Aurora.. Guttenavn har jeg ikke anelse.
Vi har 3 jenter fra før, er veldig innstillt på at det blir ei lita frøken denne gangen også :hilarious:

Vi har jentenavn klart- Mathilde ☺ Men guttenavn får vi ta om det viser seg at det er det som kommer denne gangen også ☺ Fra før har vi Theo, Tuva og Mathias.

Guttenavn er vel mer eller mindre klart. Jentenavn derimot har vi ikke klart [emoji85]

Jeg liker veldig godt Ada eller Ea hvis det blir jente, men samboer er ikke enig [emoji23] guttenavn er helt blankt

Veldig glad i Olivia og Felix, men pappaen liker ingen av de.. Har en gutt som heter Cristian fra før så må jo passe til det og[emoji85]

Sniker fra desember.

Vi bestemte oss for navn allerede etter OUL. Navnet var en favoritt hos begge hele veien, vi snakket faktisk om det rett før jeg ble gravid og begge likte det umiddelbart. Vi var innom andre også men ingen ble like fine. Veldig deilig at vi hadde samme favoritt og at noen slapp og måtte "venne seg til" :)

Guttenavn var vi også enige om tidlig, det hadde blitt oppkalling etter pappa som døde noen uker før jeg ble gravid.

Jeg aner ikke denne gangen heller, men liker navn som: Anna, Ane, Klara, Nils, Knut, Erik +++

Vi har en liste fra første mann, den har bare vokst :) Vi skriver ned alle navn som vi liker, til og med de vi bare liker litt.
Jeg mister all hukommelse når jeg er gravid, så liker å skrive ting ned :)

Har ikke tenkt på navn enda, syns det er så vanskelig :-) tror vi venter til etter oul med å tenke på det.

Har ikke tenkt på navn enda.. syns det er kjempevanskelig! Kommer nok til å vente til OUL. [emoji42]

Satt å prata litt om navn ved frokosten idag. Tror vi har funnet topp ti på både jente- og guttenavn [emoji14]

Back
Topp