Navn

FrøkenFryd81

Elsker forumet
Himmelbarn
Januarlykke 2020
Har dere begynt å tenke på navn? [emoji7]

Vi hadde et favoritt jente og ett guttenavn til overs fra forrige gang, men da går vi jo glipp av hele navneprosessen hvis vi bare går for et av de.. [emoji14]

Har så smått begynt å tenke på det, men føler det er lite vits ennå når jeg ikke "kjenner" barnet helt :p men etter ul så kommer det nok til å dette inn noen navn etterhvert :)
I dag kom mannen med et forslag hvis vi får en gutt igjen :) men det bare føles foreløpig så uvirkelig ut :p

Jeg har et guttenavn som favoritt fra forrige gang.
Jentenavn har jeg flere mulige favoritter, er såååå mange fine jentenavn!

Så mannen og jeg må finne et vi liker godt begge to. Men det blir nok ikke bestemt før etter babyen er født og vi får se om det er gutt eller jente og blir litt kjent med han/henne.
Det tok vel 1- 3 døgn med nesten alle fire før vi bestemte oss for navn.

Vi har både jente- og guttenavn klart. Det kan jo selvsagt være at barnet ikke passer navnet, da får vi i såfall finne på noe annet. [emoji4] Dette er vår første.

Vi har både jentenavn og guttenavn klart, men er åpen for å bytte viss vi ikke synes det ''passer'' til babyen når vi får se h*n :)

Vi har jentenavnet klart men har flere valg for guttenavn foreløpig :-)

Sist hadde vi ett jentenavn helt fra starten, og jente ble det. Denne gangen er vi helt blank. Tror nesten vi må vente til vi vet kjønn, kanskje det blir litt lettere da.

Back
Topp