Navn

Devilina

Gift med forumet
Høsthjerter 2017
Hvorfor skal det være så vanskelig??!!!
Har skrevet en liten liste på både gutte navn og jente navn, men har hatt guttefølelse, så det ble flest på den kollonen. Og vi fant også et vi begge likte. Har vel også vært et ønske, siden både jeg har ei jente fra før og mannen har ei jente fra .
Men nå viser det seg at det er en liten jente i magen :)
Da ble brått alt verre.... navnene som er fine er liksom brukt opp...
Og jeg vil liksom ikke ha disse navnene som er poppis heller. Ta for eksempel Leah, jentungen min har 3 i klassen som heter det... :p

Hva synes du er fine navn? Kanskje jeg får noe inspirasjon.... :)

Leah er på mi liste også [emoji85][emoji23][emoji12]
b417540613a6d2c913c1879c5eb22407.png

Amalie
Amelia
Amanda
Anna
Adele
Alice

Veldig mye internasjonale poppisnavn. På A ;) Det er det jeg ser for meg hvis vi får jente. Vi har to gutter på L. Farens navn begynner på L, mitt på A[emoji4]

Det er mest sannsynlig en gutt til, og vi har guttenavnet klart :). Selvom jeg er litt i tvil, så da spør jeg deg tilbake; Vi har Liam og Lucas. Det blir enten er Leo, Leon, Alvin eller Alex. Hva syns du passer best?[emoji56]

Vi har egentlig bestemt oss for navn, men siden vi har valgt litt uvanlige navn ønsker vi å holde det hemmelig. Hva med å ta en titt på slekstreet ditt? Vi har funnet våre ideer derfra :) Har selv et vanlig navn der alltid noen andre i klassen hadde samme navn, ønsker derfor litt mer uvanlige navn på mitt eget barn :p

Her blir der Tuva eller Lumen Matheo<3

Vi har vært bestemte hele veien egentlig :) hihi

Hvorfor skal det være så vanskelig??!!!
Har skrevet en liten liste på både gutte navn og jente navn, men har hatt guttefølelse, så det ble flest på den kollonen. Og vi fant også et vi begge likte. Har vel også vært et ønske, siden både jeg har ei jente fra før og mannen har ei jente fra .
Men nå viser det seg at det er en liten jente i magen :)
Da ble brått alt verre.... navnene som er fine er liksom brukt opp...
Og jeg vil liksom ikke ha disse navnene som er poppis heller. Ta for eksempel Leah, jentungen min har 3 i klassen som heter det... :p

Hva synes du er fine navn? Kanskje jeg får noe inspirasjon.... :)
Vilde, Thale, Dorthe, Judith, Liv/Live, Åse/Åsta, Oda, Ida, Astrid, Alida, Oline, Emilie, Ingrid, Olivia, Josefine

(Har ikke fått vite kjønn selv enda men har liten liste klar for begge kjønn) :)

Amalie
Amelia
Amanda
Anna
Adele
Alice

Veldig mye internasjonale poppisnavn. På A ;) Det er det jeg ser for meg hvis vi får jente. Vi har to gutter på L. Farens navn begynner på L, mitt på A[emoji4]

Det er mest sannsynlig en gutt til, og vi har guttenavnet klart :). Selvom jeg er litt i tvil, så da spør jeg deg tilbake; Vi har Liam og Lucas. Det blir enten er Leo, Leon, Alvin eller Alex. Hva syns du passer best?[emoji56]
Leo liker jeg :D

Vi har egentlig bestemt oss for navn, men siden vi har valgt litt uvanlige navn ønsker vi å holde det hemmelig. Hva med å ta en titt på slekstreet ditt? Vi har funnet våre ideer derfra :) Har selv et vanlig navn der alltid noen andre i klassen hadde samme navn, ønsker derfor litt mer uvanlige navn på mitt eget barn :p
Er det jeg tenker og, vil ha noe som ikke "alle" har, men jeg er også glad i de litt gamle navnene som finnes, er jo ikke så mange som kaller barna sine f.eks. ingeborg, Gunnhild etc, så har jo flere muligheter der, men det må liksom klinge fint og. Og det er ingen spennende navn som utmerker seg sånn langt til bake. Det går liksom i Arne, knut, Kjell, Gunnhild, Bjørg, Gudrun osv.
Nei.. det skal ikke være lett :p

Vi står mellom Ada Marie eller Iben Marie, tror det er ei jente så vi har ikke tenkt på guttenavn.
Iben Marie synes jeg var fint. Kan ikke si jeg vet om så mange som heter Iben. Ada'er er det mange av :)

Lumen var spesielt. Hvor kommer det ifra?
Amerikansk tror jeg, både gutt og jente navn.

Var faktisk samboer kom med,da han er eletrikker og lumen er jo måleenheten for lys eller noe. Googlet det litt og var ett navn (unisex etter jeg har sett) :)

Hørte av ei på ett annet forum at hun viste om en til som het det :)

Je falt for det med en gang og han var veldig enig :) liker litt spesielle navn, men om han ikke liker det kan han stryke det selv og bare bruke Matheo :)

Amerikansk tror jeg, både gutt og jente navn.

Var faktisk bor samboer kom med da han er eletrikker og lumen er jo måleenheten for lys eller noe. Googlet det litt og var ett navn (unisex etter jeg har sett) :)

Hørte av ei på ett annet forum at hun viste om en til som het det :)
Ja det var det første jeg tenkte på og, noe som hadde med lys å gjøre. Spesielt og artig navn :D

Mine favoritter:

Ada, Amalie, Aida, Alba, Astrid, Eline, Elise, Eva, Frida, Hedda, Hanna, Ida, Iben, Ingrid, Jenny, Karoline, Live, Lilly, Laura, Louise, Marie, Maren, Nora, Oline, Olava, Sara, Sigrid, Synne, Siren, Tuva, Ylva, Åshild

Back
Topp