Navn!

Nilen

Gift med forumet
Aprilbarna`15
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
Trenger inspirasjon til jentenavn som ikke er av de "søteste" :)
Gjerne tre stavelser :D

Off må man tenke også?? [emoji14] husker ikke hva som er tre stavelser :p. Haha

Trenger inspirasjon til jentenavn som ikke er av de "søteste" :)
Gjerne tre stavelser :D

Gi et par eksempler på søte jentenavn, så vi vet hva vi snakker om da[emoji6]
Eventuelt på hva som ikke er av de søteste, sånn du ser det[emoji4]

Kristine, Cathrine, Martine, Karina, Therese, Maria, Marie, Miriam, Irene, Marita, Benita, Ann-Kristin, Linn-Mari, Gunn-Sissel, Debora.... :)

Vår favoritt er Ellinor [emoji173] Rebecca er også på listen til en evnt jente ;)

Enea, Alva, Othilie, Synne, Hedda :)

Vanskelig ettersom jeg hovedsakelig kommer på navn med to stavelser ettersom det er det vi er på utkikk etter :)

De på tre stavelser som jeg kommer på:

Oline, Amanda, Aurora, Elida, Erika, Fillippa, Ulrikke, Malene, Mathea, Louise, Rebecca, Augusta, Hermine, Ellinor, Johanna, Synnøve.

Tror jeg skjønner hva du mener med de "søteste" men vanskelig å unngå tostavelsesnavn!

Ingrid, Mari, Johanne, Henny, Vilde

Smart :) Jeg vet jo ikke hva du tenker på som søte navn, men jeg bare slengte ut noen som tenker ikke er spesielt søte. Er dere kommet noe nærmere en bestemmelse?
Vi har et alternativ men har dobbeltnavn på de andre, så tenker et dobbeltnavn denne gangen også :)
Det var derfor "tre stavelser" for det passer til :)

Liker Ellinor, Erika og Synne veldig godt, men mannen min liker ikke :p

Vil ikke skrive navnet vi tenker på, for det er såpass sært at da blir jeg kanskje gjenkjent :p

Vi har et alternativ men har dobbeltnavn på de andre, så tenker et dobbeltnavn denne gangen også :)
Det var derfor "tre stavelser" for det passer til :)

Liker Ellinor, Erika og Synne veldig godt, men mannen min liker ikke [emoji14]

Vil ikke skrive navnet vi tenker på, for det er såpass sært at da blir jeg kanskje gjenkjent :p
Helt greit at du ikke vil skrive det!
Masse lykke til med å velge!!

Marina, Julia, Eiline, Eilina, Monika, Celine, Charlotte, Karine, Mariell, Lillian, Pernille, Elise, Natasja, Andrea,... Kan skrive i en evighet, men gir meg nå. [emoji4]

Mathea, Kristine, Tomine, Marikken/Madikken, Fredrikke, Miriam, Evalill, Katherine, Johanne..

Mitt favorittnavn, men som jeg ikke kunne tenkt meg å bruke er Årolilja :)

Back
Topp