Navn?

Lillafrosk

Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Noen som har begynt å tenke på navn enda? Jeg ser at vi får problemer :')
Klarer ikke finne NOEN vi er enige om!
 
Har alternativer for jentenavn klart. Men blir det en gutt til, så er det litt verre. :)
 
Har mange alternativer til jente klar. Men det blir nok ikke lett å bli enige kjenner jeg oss rett. Blir d en gutt til har vi hatt et navn klart, men pratet om det igår å da syns vi ikke det var like bra allikevel. Så blir nok ikke enkelt dette her nei! ;)
 
Har mange alternativer til jente klar. Men det blir nok ikke lett å bli enige kjenner jeg oss rett. Blir d en gutt til har vi hatt et navn klart, men pratet om det igår å da syns vi ikke det var like bra allikevel. Så blir nok ikke enkelt dette her nei! ;)

Vi også hadde egentlig navnene klare.. men når jeg tenker meg om, synes jeg ikke de var sååå bra likevel :p
 
Kun mellomnavn om det blir gutt er klart. For tradisjonen tilsier at det navnet går i arm til guttene :)
Til jente har jeg et jeg er veldig glad i:)
 
Jentenavn har vi hatt klart i mange år, men om det blir en til gutt har jeg virkelig ingen anelse. Sist fikk ikke babyen navn før to uker etter fødsel, og da ble det bare et hastevalg for å få besteforeldrene til å slutte å mase.
 
Jeg har mine ønsker men gubben er litt sær. Var faktisk jeg som ga meg når det var gutten vår som kom. Jeg har aldri gitt meg på noenting, nesten. Så.... ja, denne gangen er det jaggu min tur :D
 
Har så og si jentenavn klart❤️ Guttenavn er verre, men trur jeg får ei jente til, føler så sterkt for det.
 
Har noen navn fra forje graviditet som begge likte.. vi får se om det dukker opp noen flere nye denne gangen :)
 
Vi ser på årets julekalender og nå lurer jeg på om navnet Pil kommer til å bli populært fremover ;) Kjempefint syns jeg! Foreslo det for ei venninne som venter en gutt i april.
Om hun ikke tar det kan det hende vi gjør det om vi venter gutt. Ev. Mio, Mattis.... Og sikkert flere andre alternativer når vi får tenkt oss om.
Er det jente blir det helt klart Liv. Det navnet skulle bittelillesøster egentlig ha, men det ble helt feil for henne i og med at hun døde i uke 20 :'-( Så hun fikk heller navnet etter min helt fantastiske bestemor som døde da jeg var 12 år. :) Kunne ikke funnet et vakrere navn til den lille skatten.
 
Guttenavn har vi klart, men jentenavn er det verre med! Vi har noen alternativ, men brukte det ene vi var enig om sist!
 
Back
Topp