Navn?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Irene

Guest
Er dere enige om navn allerede, eller har dere et par stk på lur? ;)

Vi har allerede navn på jenta i magen :D det var det eneste vi begge likte best, og faller tilbake på det hele tiden :)

Vi har to alternativ på gutten i magen, men jeg har ikke falt 100% for de, så vi får se:)

Jeg sliter veldig med å finne navn ettersom jeg jobber som lærer. Jeg assosierer de fleste navn med noen av elevene jeg har/har hatt:)

Har ikke snakket om det enda ;)

Vi hadde flere klare før vi ble gravid, men 2av jentenavna har noen i familien tatt, så det blir for nært til at vi kan bruke. Guttenavn har jeg hatt flere alternativer, mannen har vært enig, men i det siste er han usikker. Så back to start.
Vi ser veldig ulikt på navn, for meg skal det klinge fint, og betydning er viktig.

Jeg har sikkert 10 navn jeg liker, men mannen er ikke enig :) Vi finner nok frem til et til slutt:pompus:

Vi er enig om guttenavn. Jentenavn sliter vi en del med :P

Har pratet litt, og vi har noen favoritter, men venter med å tenke mer seriøst før vi vet kjønn :)

Har 4 jentenavn og 3 guttenavn vi er enige om, men har selvsagt en favoritt innen hver kategori ;)

Vi har foreløpig bestemt oss for Aksel Theodor, oppkalt etter min morfar og samboer til morfar :-) Men det kan være vi ombestemmer oss innen mai :-)

Vi har ikke diskutert det enda. Jeg har prøvd å fiske litt om hva samboeren min tenker, men han syns vi skal vente. Jaja, bedre tid til å finne ut hvordan jeg skal få vilja mi. :D

Neida. :rolleyes:

Okei, joda. :angel12

Vi er enige om hvertfall 2 alternativ til både gutt og jente, men har ikke bestemt oss for hvilke av de det blir :)

Hadde jentenavn klart før jeg ble gravid, ble enige om guttenavn også etterpå. Måtte ha navn som var likt på norsk og engelsk. Magen bærer jentenavnet allerede så tror navnet er bestemt

Navnet blir mellomnavnet til min oldemor og mellomnavnet til min mann sin bestemor. Liker oppkalling og gamle navn.

Back
Topp