Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi hadde nettopp vært på ultralyd og funnet ut det var ei jente.Smbo skulle på MR rett etterpå og mens jeg venta på han i sykehuskafèen kikka jeg på stativet med bamser m/navn på. Hadde aldri tenkt på Sunniva før jeg så det der og da jeg spurte sambo da han kom tilbake om hva han syntes om navnet sa han bare; "kjempefint, det tar vi"[;)]
Navnet Hans Theodor var bankers hele tiden, og hadde vår førstefødte blitt en gutt hadde hun hett det (vi trodde det ble gutt og bestemte oss for guttenavn tidlig. Jeg ville at førstemann (etter vi fant ut at hun var jente) skulle hete Solveig, men sambo nektet, han ville ha Linnea. Det nektet jeg. Så da måtte vi bare glemme begge de to navnene og finne noe nytt. Det ble Eva Sofie.
Men så ble jeg gravid på nytt og sikker som jeg var på at det kom til å bli jente så sto jeg fast og bestemt på Solveig. Sambo ga seg og gikk med på navnet Solveig og jeg var såååå fornøyd! Men så var det en gutt i magen visst! [:D] Deilig å slippe å diskutere guttenavn på nytt igjen da ja. Da hadde jeg navn laaangt opp i halsen. Alle skulle jo bry seg også, komme med forslag og sånn [:@]
Her var vi helt sikre på at det ble gutt vi, helt fram til ul i uke 18, så fram til da hadde vi sett for oss enten Benjamin eller Sebastian[:)] Men etter at vi fikk vite at det var en liten pike sto det mellom Oda Marie eller Sarah Elisabeth [:)] Ble jo Oda Marie, men bruker bare Oda.
Jeg hadde mange forslag å komme med, men mannen var aldri
enig. Til slutt kom Marius opp...og det falt i smak hos begge - så
han hadde navn før han kom.
Hadde det blitt jente - Ingrid (mormor har det som mellomnavn) eller
Rebekka!
Nathaniel har jeg villet kalle gutten min siden jeg gikk på ungdomsskolen....skulle egentlig vært Marcus Nathaniel men vi har LITT kronglete etternavn så det ville vært litt dårlig gjort å kalle han, synes jeg.
Jeg liker Tristan også da, men det gjør ikke pappan.
hadde det blitt jente tror jeg det hadde blitt et helvete for vi blir ALDRI enig om jentenavn....burde få tvillingjenter neste gang så kan vi bestemme en hver[:D]
Skulle vel hete Nathaniel, men "ALLE" klarte å ødelegge det for oss ved å bare snakke negativt om det. og jeg som i alle hår har håpet jeg skulle få en gutt slik at han kunne hete nathaniel.
ble liksom lei av kommentarer som:
"stakkars, han kommer aaaldri til å skrive navnet sitt selv"
"klarer jo nesten ikke uttale navnet jo"
"hva var det du sa?"
"men er ikke det et jentenavn da"?
"folkeregisteret godtar vel ikke det navnet?"
så Theo fikk ikke navn før han var 3-4 uker stakkars
Med Celine hadde vi navn klart før ul. det var enten Celine eller Mathias. Denne gangen var vi sikre på at det ble gutt før ul, så da ble det Marcus. Vi valgte med c, pga Celine... (Litt likt måtte det være, + at vi ville at navnene passet sammen. Celine og Marcus kommer visst fra det samme -Marcelinus- Samt at vi ville ha en på C og en på M)
Her stod det mellom Markus og Oliver hvis det ble gutt.
Vi ville sjå ann når babyen kome og etter ei lita stund ble vi enige om at det var en Oliver vi hadde.
Om det hadde blitt ei jinte var vi vel enige om Martine.
Eller Emma eller Emilie...[:D]