Navn

Mari :) Hun skal ha et mellomnavn også, men det kommer når hun kommer ❤️

Vi har ikke helt bestemt oss, men står mellom tre navn som det har vært snakk om fra begynnelsen :) men tror ikke vi klarer og bestemme oss for han er ute og vi ser hvem han ser ut som❤️

Time will tell :o
Min mann ville ikke vite hva det blir, og heller ikke diskutere navn før baby er født morsom mann jeg har ikke sant :rolleyes::wtf:
Oh my :) Hadde omkommet :) :) Vet ikke om min er så mye bedre, men vet iallefall at vi får en gutt. Gleder meg så til å høre altså. Er jo litt spennende!

Oh my :) Hadde omkommet :) :) Vet ikke om min er så mye bedre, men vet iallefall at vi får en gutt. Gleder meg så til å høre altså. Er jo litt spennende!

Jeg har så langt 3 jenter, og 1 gutt :p

For minste sin del som er jente på snart to år så er det nok best med ei søster.
For mannen spiller det absolutt ingen rolle.
For sønnen min hadde det nok våre godt å fått en bror. Da han er eneste hanen i høneflokken av søskenbarna også :p
For meg helt det samme hva det blir bare alt står bra til med Lille Skatt ❤️
Følte gutt lenge, men tror det var Svigermor som påvirket meg med sine utsagn tror jeg...

Jeg har så langt 3 jenter, og 1 gutt :p

For minste sin del som er jente på snart to år så er det nok best med ei søster.
For mannen spiller det absolutt ingen rolle.
For sønnen min hadde det nok våre godt å fått en bror. Da han er eneste hanen i høneflokken av søskenbarna også :p
For meg helt det samme hva det blir bare alt står bra til med Lille Skatt ❤️
Følte gutt lenge, men tror det var Svigermor som påvirket meg med sine utsagn tror jeg...
Veldig spennende da :) jenta mi er 15 mnd, og har jo absolutt alt og mere til i rosa, men blir fantastisk med en lillebror ❤️ Vi må bare bli enige om navn. Der har vi noen mil igjen..

Jeg skjønner jeg er heldig, jeg får bestemme navn her så lenge han kan si nei :)

Jeg sa til mannen at jeg skal ha siste ordet, for han kan ikke komme på banen og velge navn når han knapt har brydd seg om magen, ikke villet vite kjønn, eller har villet prate om ting ang babyen hele svangerskapet.
Jeg har gjort alt etter hans pipe sist, og nå!
JEG skal utnytte fødselen for egen vinning for å få viljen min med navn. Om det blir jente tror jeg at jeg kan ha en sjangs med å vinne pga da blir hun oppkalt etter svigermor :D Om det blir gutt så er det kun et navn jeg synes er så søtt hehe...
Må jo se om det kler baby når jeg ser h*n da hehe

Jeg skjønner jeg er heldig, jeg får bestemme navn her så lenge han kan si nei :)
Det er du :) Her har pappan sterke meninger, og vi er absolutt ikke enige. Navnet han vil ha, er et hundenavn i mitt hode, og mitt er for sært og sjeldent for at han går med på det :)

Back
Topp