Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Oh myTime will tell
Min mann ville ikke vite hva det blir, og heller ikke diskutere navn før baby er født morsom mann jeg har ikke sant![]()
Oh myHadde omkommet
![]()
Vet ikke om min er så mye bedre, men vet iallefall at vi får en gutt. Gleder meg så til å høre altså. Er jo litt spennende!
Veldig spennende daJeg har så langt 3 jenter, og 1 gutt
For minste sin del som er jente på snart to år så er det nok best med ei søster.
For mannen spiller det absolutt ingen rolle.
For sønnen min hadde det nok våre godt å fått en bror. Da han er eneste hanen i høneflokken av søskenbarna også
For meg helt det samme hva det blir bare alt står bra til med Lille Skatt
Følte gutt lenge, men tror det var Svigermor som påvirket meg med sine utsagn tror jeg...
Jeg skjønner jeg er heldig, jeg får bestemme navn her så lenge han kan si neiVeldig spennende dajenta mi er 15 mnd, og har jo absolutt alt og mere til i rosa, men blir fantastisk med en lillebror
Vi må bare bli enige om navn. Der har vi noen mil igjen..
Jeg skjønner jeg er heldig, jeg får bestemme navn her så lenge han kan si nei![]()
Det er duJeg skjønner jeg er heldig, jeg får bestemme navn her så lenge han kan si nei![]()
Sånn er det her ogsåDet er duHer har pappan sterke meninger, og vi er absolutt ikke enige. Navnet han vil ha, er et hundenavn i mitt hode, og mitt er for sært og sjeldent for at han går med på det
![]()
Det navnet er bare så vakkert!Lilly skal jenta vår hete.
Nå gleder vi bare oss til å få møte henne. Termin er 28/08..![]()
Min datter heter Stella EvelinaStella![]()
Så fintMin datter heter Stella Evelina![]()