Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vil du si hva hun heter? Ble nysgjerrigJeg har begynt å lage lister med navn jeg synes er fine, samboeren min avventer å komme med meninger endaMen vannskelig å finne noen som er like fine som det datteren vår heter!
Føler nr 2 er verre ja, skal klinge litt med førstemann ogsåJeg har begynt å lage lister med navn jeg synes er fine, samboeren min avventer å komme med meninger endaMen vannskelig å finne noen som er like fine som det datteren vår heter!
Aurora!Vil du si hva hun heter? Ble nysgjerrig![]()
AuroraFøler nr 2 er verre ja, skal klinge litt med førstemann også
Hva heter datteren deres?
Aurora er et nydelig navn <3AuroraMulig navnet har blitt finere med årene også siden det har grodd på henne i fire år, mens vi ikke kjenner nykomlingen enda
![]()
Så spennende! Og spesielt! (På en fin måte altså..)Det kan stemme det ja
I slekta her er vi litt inne i det norrøne for tida også på sett og vis. Odin er oppkalt etter onkelen sin som også heter Odin Andre (18 år bor i Chile) <3
Ellers så heter søskenbarna hans Tyra Jonsdatter (9år) og Birk Jonssøn (1år). Oldefar på ene siden heter Thor.
Har ikke funnet flere norrøne navn vi kunne tenkt oss å bruke PR nå så spent på hva vi ender opp med.
Så spennende! Og spesielt! (På en fin måte altså..)
Mye fint i norrøn mytologi, men jeg er ikke helt der! Blir så vinglete når det gjelder navn, ombestemmer mer hele tiden!
Det er så fint <3Aurora!<3