Navn? :-)

malice

Forelsket i forumet
Er det noen som har begynt å tenke på navn enda selvom det er tidlig? Isåfall hvilke?
Og hvor langt er dere på vei?
Veldig nyskjerrig :)

Har selv bestemt meg at hvis det blir ei jente skal jeg oppkalle henne etter min mor som døde for 8 år siden, Elizabeth :dummy1:
Hvis det blir en gutt står det mellom Nikolai, Sindre eller Marius. :dummy:

Har begynt å tenke på navn ja, har litt tro på jente denne gangen :p i tankene mine er Thea, Helle, Isabell

Om det blir gutt så er det verre med navn :p storebror fikk ikke navn før han var 3 dager. Men liker Aksel :)

Vi kommer til å slite maks med navn! Prøvde å lufte noe for mannen igår, men kan være like greit å vente til vi vet hva som gjemmer seg i magen ;)
Sist tok det lang tid å finne navn, samt at jeg har sterke meninger om navn :p

Uff forrige gang hadde vi et navn klart før oul, men denne gangen tror jeg vi kommer til å slite mer for å finne et navn :)

Å finne navn kommer til å bli vårt største problem med denne babyen, det er jeg sikker på! :wacky: Spesielt hvis det blir gutt. Kommer aldri til å bli enige :p
Jeg har tenkt på mange navn, men tror ikke han liker ett eneste :shifty:

Har ingen idé enda. Venter nok til etter OUL og vi vet kjønn :)

Blir det jenta så har jeg hatt navnet klart siden førstemann lå i magen og det er Victoria, men blir det gutt blir det værre :o

Vi har noen alternativer, men er dessverre ganske ulike når det gjelder smak på navn :p men noen fine har vi klart å bli enige om :)

Jeg har hatt navnene klare en lang stund, i flere år faktisk. Men må jo vente og se om det passer, vet faktisk ikke om jeg vil vite kjønnet før fødselen heller. Såsant h*n ikke er veldig dristig og viser seg skikkelig frem på ultralyd... Navnene er: Gurli Kristin etter min mormor og kusina til samboeren som døde da hun var 17. Holder også en knapp på Osmine fordi jeg syns det er sjeldent og vakkert. Guttenavnene er Lodin. Adrian og Harald - blir en kombinasjon av disse, må bare 'smake' litt på dem først ;-) Lodin er vi begge enig om:-)

Har så vidt snakket om navn, jeg har et notis på telefonen med navn jeg liker. Det har jeg hatt siden vi skulle finne navn på sønnen vår og hvis jeg hører et navn jeg liker så skriver jeg det der ☺️ greit å ha de litt i bakhodet frem til man vet kjønnet

Hvis jeg får samboeren med på det tenker jeg Rebekka dersom det blir jente. Dersom det blir gutt liker jeg Nikolai veldig godt, men det navnet vet jeg han ikke liker så det spørs.

Vi er kjempeuenige når det kommer til navn;) har fortstatt de vi likte etter forrige gang. Har flest alternativet når det kommer til jente; Ada, Helle, hedda, Alva og Mathilde. Ellers har jeg mange jeg liker som gubben hater;) blir det gutt blir det værre... eneste vi begge liker er Alexander. Dette er fra navndiskusjonene etter forrige mann da... har ikke diskutert noe enda, men ser for meg at disse er de eneste aktuelle denne gangen også;)

Som fryktet begynte samboer å snakke om å kalle opp.. Ingen av oss har noen besteforeldre med fine navn, så for meg blir det bare tull! Kalle opp med første bokstav er liksom ikke det samme og da kan vi likegreit la være spør du meg.. Jaja, jeg fikk ham ihvertfall til å prate om navn da, det er første gang! :p

Som fryktet begynte samboer å snakke om å kalle opp.. Ingen av oss har noen besteforeldre med fine navn, så for meg blir det bare tull! Kalle opp med første bokstav er liksom ikke det samme og da kan vi likegreit la være spør du meg.. Jaja, jeg fikk ham ihvertfall til å prate om navn da, det er første gang! :p
Jaja du fikk han ihvertfall til å begynne å tenke på det ;)

Vi har en gutt som straks blir 1 år :) han heter Anker Lorents. Får vi en gutt til, så sliter vi bigtime Jentenavn har vi noen vi diskuterer, men har ikke så lyst å dele enda, da vi er litt gnien på det Liker sjeldne navn da :)

Har hatt navnene klare lenge :) I hvert fall til gutt, der blir det nok Oscar etter morfaren min. Litt usikre på jentenavn enda, men jeg har fått veldig sansen for Amelia i det siste. :)

Back
Topp