Navn?!

Nei, det var sånn her og! Hadde en del navn vi likte, men når lillegutt kom ut var det liksom ikke han. Vi trengte tid for å lære han å kjenne:) spent på hvordan det blir denne gangen! Men jammen godt å høre at det ikke bare er vi som er trege:p
var liksom så rart, vi hadde navn klare! Hehe men denne gang finner vi navn vi liker igjen, så får vi bare se når h*n kommer om de passer :p Dattern vår måtte få navn da hun måtte til kiropraktor og måtte ha eget navn for å få time der, så hadde hun ikke skulle hvert der så hadde det sikkert gått lengre tid :D
 
Vi føler oss litt låst til at det må begynne på M (både jeg, pappan og storebror begynner på M) og er ganske enige om guttenavn, men jentenavn er vi veldig uenig om :/
 
Huff, har endel jentenavn på lista, men siden det trolig blir gutt har jeg bare ett navn og det er ikke gubben enig i. Han vil bare ha sånne gammelmodige navn og jeg vil ha noe med litt mer futt i...!
 
Har ikke tenkt så mye på det. Med de to andre var navnene klar lenge før. De ble oppkalt etter oldeforeldre. Usikker på denne sistemann!
 
Ja, vi snakker om det :) eller, jeg kaster ut forslag og gubbis sier nei :p
Slik gjør vi også, men vi kaster forslag til hverandre og svarer nei... Håper vi kommer frem til et navn til slutt. Enda mange uker å ta av, heldigviså. :woot:
 
Etter erfaring fra sist har vi ikke begynt å tenke på navn. Sist var vi så uenige på hvilke navn vi likte, at det nesten ble krangling :eek: Så vi venter til etter fødsel ;-)
 
Her er navn klare igrunn. Nå gjenstår kun å få vite kjønn.
Vi er heldigvis veldig enige om navn og liker mye det samme. :)
 
Jeg har mange forslag, han liker ingen av dem.

Edel er min favoritt, men han kjente en gang ei som het det som visstnok var fæl. Hvis jeg sier det masse kanskje jeg får ham til å få andre assosiasjoner og like det likevel ..?
 
Back
Topp