Navn?!

Litjpija

Andre møte med forumet
har dere tenkt på navn? Vi har bynt å småprate litt om det,men synes det er veldig vanskelig når vi ikke vet kjønne enda
 
Hehe,ja vi blir ikke enig hær heller:p jeg kommer ned litt spessiele navn som er enkle,mens han vil ha gode gammle norske stødige navn Ikke enkelt dette altså:p
 
Vist det blir jente skal det begynne på S (oppkalling). Er det gutt har vi ikke peiling. Men har bestemt at babyen skal ha fått et navn før vi reiser hjem fra sykehuset :)
 
Jeg har ett jentenavn og ett guttenavn jeg virkelig liker. Mannen liker guttenavnet men må "tygge på" jentenavnet. Han forkaster omtrent alle forslagene mine. .
Vi har ganske ulike navn på jentene våre fra før. Jeg liker sjeldne og spesielle navn, han liker gamle klassiske. Så blir spennende å se hva vi ender opp med til slutt
 
Jeg har kommet med forslag, gubben har sagt nølt og i beste tilfelle sagt nja kanskje det.
 
Vi er enige om guttenavn, da det er mellomnavnet til to oldefedre( på hver vår side, snakk om flaks) og er ett navn jeg har tenkt på lenge :D men kan jo hende vi ombestemmer oss når babyen kommer :p jentenavn er vi veldig uenige om
 
Hihi, og jeg trodde vi var trege :p Blir spennende nå, vi hadde 4 navn klare når hun ble født, men hun passet ingen av de :D

Nei, det var sånn her og! Hadde en del navn vi likte, men når lillegutt kom ut var det liksom ikke han. Vi trengte tid for å lære han å kjenne:) spent på hvordan det blir denne gangen! Men jammen godt å høre at det ikke bare er vi som er trege:p
 
Vi har luftet noen alternativer, men jeg synes det er litt vanskelig å forholde seg til før vi vet kjønnet :)
 
Ja.helt bænkers her.jar vært slik alle gangene, at for MEG er det viktig å ha et navn jeg forhåpentligvis kan begynne å bruke etter oul❤
Blir en Tian om det er gutt eller Nyana om det er jente.

Når jeg har brukt navnet så lenge, kan det liksom ikke være noe annet en Tian eller Nyana når h*n kommer ut:D

Gleder meg så til å få vite kjønn nå!!
 
Jentenavn har vi helt klart, guttenavn nesten.
 
Back
Topp