Navn

isbjørn

Elsker forumet
Vi ønsker å bruke navnet Jakob som første eller mellom navn har vi kommet frem til. Men vi trenger et navn som passer sammen med det. Noen forslag?

Jakob er så fint!! Jakob Mandius, Jakob André, Jakob Marton.. Hmm, vanskelig. Er veldig glad I Jakob alene :)

Jakob Andrè var jo fint;P Bare Jakob for det kan også uttales på engelsk ganske lett;)

Jakob er et veldig fint navn syns jeg:-) Første kombinasjonen jeg tenkte på var Jakob Reidar, men det er nok fordi jeg jobber med en som heter det :-P Sånn ellers tenker jeg Jakob Emil eller Simon Jakob, men syns det er veldig fint alene også:-)

Nå har jeg prøvd å finne navn som passer sammen med Jakob på navneguiden. Veldig vanskeli synes jeg. Men liker godt Jakob Andrè slik dere foreslår. Men trenger noen tanker rundt disse navnene:

Jakob Torin ( har aldri hørt det navnet før, men synes det "klang" ganske fint sammen med Jakob)
Jakob Leander
Trym Jakob (kanskje litt tungt å uttale sammen?)
Kai Jakob

Hva tenker dere? Lov å komme med alle tanker, er ingen jeg har falt helt for.......

Jakob Iver
Jakob Henrik
Jakob Olin
Jakob Milian

Syns det klinger bedre med Jakob som andre navn, da er det mange navn som passer. Jakob Torin var jo litt stilig ;)
Skal du bruke begge navnene, bør ikke andre navnet ha mange stavelser...

Nå har jeg prøvd å finne navn som passer sammen med Jakob på navneguiden. Veldig vanskeli synes jeg. Men liker godt Jakob Andrè slik dere foreslår. Men trenger noen tanker rundt disse navnene:

Jakob Torin ( har aldri hørt det navnet før, men synes det "klang" ganske fint sammen med Jakob)
Jakob Leander
Trym Jakob (kanskje litt tungt å uttale sammen?)
Kai Jakob

Hva tenker dere? Lov å komme med alle tanker, er ingen jeg har falt helt for.......

Jakob Torin var kjempestilig. Litt annerledes :)
Kai Jakob høres litt rart ut fordi i´en i Kai henger over med J i Jakob. Men det er bare min mening altså :)

Ole Jakob bodde I gaten min når jeg var liten. :-) Et koselig navn!

Jeg likte Jakob Torin eller Ole Jakob :)

Per Jakob og Jakob Olai er andre forslag.

Back
Topp