Navn

Her blir det dobbeltnavn ;) begge mine og samboer sin har det som igjen passer meg veldig fint ;) men fortsatt ikke blitt enige om noe navn enda.. Men enda mange mnd å diskutere det på :)
 
Ja har sett det :p Men er så vant med det egentlig. Vi har en Maia, men det står alltid Maya eller Maja på alt av kort, ting fra bhg, plassen hennes osv. Hun eldste har navn som begynner på Ch, men mange som skriver K -.-
Hehe men da så :p glemte å føre på..masse vitser om anakin skywalker :rolleyes:
 
Vi har begge navnene klare :) sambo er utenlandsk så navnet må passe både for hans familie og passe her i Norge :)
 
Tror vi har både jente og guttenavn klart. Men kommer nok til å tenke på det i månedene fremover, så har vi ettpar alternativer på begge kjønn. Bestemmer nok ikke helt før lille er født.
 
Jeg har noen jentenavn jeg liker, men synes det er aalt for tidlig og bestemme seg! Synes det skal bestemmes like før h*n kommer:)

Guttenavn derimot, er jeg helt blank på:p
 
Vi har hatt jentenavn og guttenavn klart lenge hihi :)
 
Vi har ingen navn klare. Vi tenkte å vente å se om det går bra de første 12 ukene, også er det greit å vite kjønn. Jeg synes det er så mye enklere med jentenavn... hehe men vi får se hva det blir :)
 
jeg har bestemt mine to alene siden fedrene ikke har vert i bildet, det er både arv og navn jeg liker ☺
denne gangen må jeg vell ta litt hensyn til hva mannen ønsker
 
Ikke diskutert det ennå men jeg har 1 guttenavn og 1 jentenavn jeg liker godt. Vet gubben liker jentenavnet men guttenavnet må jeg nok jobbe litt med. Er ikke så vanlig navn
 
Vi har ikke snakket så mye om det enda. Jeg har noen tanker om jentenavn som jeg antar jeg ikke får med mannen på. Vi har også noen alternativer fra tidligere. Dersom vi får gutt aner jeg ikke.
 
Back
Topp