Navn

mini#2

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Julimammaer 2016
har dere tenkt på navn?
Her er jentenavnet klart, guttenavn har vi funnet noen forslag på,men fremdeles veldig usikker.
Har lyst å ha det klart før oul.

Kommer til å holde det hemmelig for alle frem til fødsel da, orker ikke innblanding fra andre. Fikk kommentarer på navnetvalget sist gang men det var etter fødsel så pappaen fikk ikke lov å ombestemme seg selv om han ble usikker.
Selv fikk foreldrene mine mye pes for navnene de gav oss... Syns det blir for dumt å legge seg opp i andres valg så lenge navnet ikke er til heft for ungen.

Etternavnet er vi også enige om, bruker mitt så begge ungene får samme etternavn.
 
Vi har snakket om babynavn flere ganger, så vi er på samme spor når det kommer til navn, men vi har ikke laget noen liste. Har en håndfull navn jeg er veldig glad i, men får se hva som føles riktig når det nærmer seg.
 
Vi er ikke enige om et eneste navn... Så det blir spennende å se hva vi ender opp med :p
 
Hvis det blir jente har vi blitt enige, Ella :D Men guttenavn er vanskelig!
 
Vi har ikke 100% bestemt oss men er begge veldig enige om et guttenavn :) vært det omtrent siden før jeg ble gravid.

Jentenavn derimot sliter vi med, har et jeg alltid har likt men det liker ikke han haha
 
Jentenavn er vanskelig. Er så mange jeg liker :) Blir oppkalling :D Vist det blir gutt har vi et forslag men har ikke bestemt oss. Blir nok til å vente til babyen er født :)
 
Sist klarte vi ikke å bli enige før noen timer etter fødselen;) håper vi blir enige om navn god tid før fødsel denne gang! Har såvidt begynt å diskutere navn:)
 
Vi har to jentenavn og tre guttenavn vi begge liker. Om det blir et av dem, eller hvilket er ikke bestemt enda. Får kjenne litt på det :) Sist gang bestemte vi det endelig på fødestua med snuppa på brystet mitt :) Navnet hadde vært en favoritt lenge, men vil ville se om hun passet navnet :)
 
Vi har ikke komt så langt enda. Sist sleit vi veldig,men ble enige til slutt. Får se hva vi får til denne gangen :p Det som er vanskelig nå er jo at det må passe til navnet til storebror :p
 
Sist hadde faren til eldstemann bestemt at han skulle hete Romeo Casanova. JA, du leste riktig. JA, jeg nektet. NEI, ungen heter ikke det :p har fortalt han da, hvilket navn faren hans ville ha og han er veldig glad for at jeg ikke gikk med på det :p
 
Nja, snakker litt om navn.
Men er helt enkle vanlige navn.
 
Hvis det blir jente er vi ganske enige om Anniken, men jeg vil se babyen først. Guttenavn er vanskeligere. Alle navn jeg liker, liker ikke han og omvendt. Vi har heldigvis noen nødnavn som vi begge synes er OK navn hvis vi aldri skulle bli enige :)
 
Hvis det blir jente er vi ganske enige om Anniken, men jeg vil se babyen først. Guttenavn er vanskeligere. Alle navn jeg liker, liker ikke han og omvendt. Vi har heldigvis noen nødnavn som vi begge synes er OK navn hvis vi aldri skulle bli enige :)
Anniken er nå et ganske så greit navn ;) men vær forberedt på at folk tydeligvis sliter med å stave det :p får mye annikken, anikken, annike.. For å nevne noe :p
 
Vi finner nok noen navn føre fødsel vi liker, men ender sikkert opp slik som sist da Dattern vår kom til verden. Vi hadde 3 navn klare, men da hun kom så passet hun ingen av de, så da fikk hun noe helt annet en vi hadde tenkt:joyful:
Hun var da 6uker når hun fikk navnet sitt, vi måtte forte oss å bestemme oss da fordi hun hadde time til kiropraktor og måtte ha eget navn :p
 
Har ikke snakka så mye om det, men går utifra at det uansett blir et kort navn. Vi er begge glad i enkle navn og jentungen på 3 her heter Mie :)
 
Vi har to alternative guttenavn! Litt verre med jentenavn...
 
Vi har snakket en del om det. Siden vi liker oppkalling så har vi ei liste. Om det blir noen av de er enda usikkert. Skal uansett ha dobbeltnavn :)
 
Anniken er nå et ganske så greit navn ;) men vær forberedt på at folk tydeligvis sliter med å stave det :p får mye annikken, anikken, annike.. For å nevne noe :p

Ja har sett det :p Men er så vant med det egentlig. Vi har en Maia, men det står alltid Maya eller Maja på alt av kort, ting fra bhg, plassen hennes osv. Hun eldste har navn som begynner på Ch, men mange som skriver K -.-
 
Back
Topp