Navn :)

SiljeFrua

Betatt av forumet
Noen som allerede har navn klart eller navneliste?

Vi har enn så lenge :

Edward
Alexander
Storm på gutt
Vilde på jente

Blir spennende å se om det blir et av disse eller om det blir et annet :)

Last edited:
Da et vi fler :) særlig på guttenavn bytter jæ nå og da.
Syns Benjamin er et av de peneste guttenavn itillegg til det en av mine stebarn bærer. Men Benjamin er ikke i høy kurs desverre. Selvom gubben har sakt at jæ får vilja mi ;) Ellers har Varg og Syver også vært til diskusjon. Men Varg forbinder mange med noe negativt dessverre.

Gutt: Filip, Felix, Linus
Jente: Pia, Vilma, Live, Selma, Sofie, Vilde

Navnene har vært klare i flere år ;)
Uansett kjønn blir forbokstavene E.O ❤️

Navnene har vært klare lenge. Særlig jentenavnet (klart i 12 år). Sier som de to før meg at det blir vanskeligst å gi slipp på jentenavnet.

Jonas :) det stod høyt på lista forrige gang, men ble slått på målstreken, hehe ;) jente er vanskeligere, men Julia og Elisabeth er veldig fine :)

Elia Scarlet Caroline eller Finn Henry Gunnar, første mann har samme bokstavene som jentenavn, så E. S. C. :-)

Har jentenavn, guttenavn syns jeg er kjempevanskelig... Finner vel noe til slutt, hehe ;)

Vi har et jentenavn vi liker men ingenting er bestemt. Guttenavn syns jeg er kjempevanskelig. Tok lang tid for å finne et vi likte sist.

Jentenavnet er klart etter stor skepsis fra samboern, men når hormonkrokodilletårene mine kom skjønte han at det betyr mye for meg og kunne oppkalle en jente etter oldemoren min, så det ble Otilie:-)
Gutt er det værre med, er inne på linus, Olivier, Liam og Theo

Jentenavnet er klart etter stor skepsis fra samboern, men når hormonkrokodilletårene mine kom skjønte han at det betyr mye for meg og kunne oppkalle en jente etter oldemoren min, så det ble Otilie:-)
Gutt er det værre med, er inne på linus, Olivier, Liam og Theo

Jeg har tenkt på å oppkalle en ev jente etter farmor, det er så koselig!

Jenta mi sitt første navn er "nytt" og mellomnavnet er fra min mormor.
En evt lillesøster vil få første navn fra min farmor og "nytt" mellomnavn <3
En evt lillebror vil få første navn etter min pappa og mellomnavn "nytt".

Og nei, jeg har ikke truet mannen min for å få han med! hahah! Han synes navnene var kjempeflotte og han er helt ok med at jeg får mine favoritter. Han har jo sitt etternavn med videre, noe jeg ikke har. Har spurt han en million ganger, og han gjentar bare at det ikke er noe vits i å endre på tre flotte navn bare for at han skal ha en finger med i spillet når han allikevel liker de. Jeg er jo enig ;)

Back
Topp