Ensiste Elsker forumet Novemberlykke 2015 18 Jul 2015 #1 Vi er så heldige og få både jente og gutt i november, og er derfor på jakt etter navn. Hva er det fineste guttenavnet og jentenavnet dere vet?
Vi er så heldige og få både jente og gutt i november, og er derfor på jakt etter navn. Hva er det fineste guttenavnet og jentenavnet dere vet?
tiia85 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Februar 2014 - Skjult forum VIP 18 Jul 2015 #2 David og Anna er mine favorittnavn.
Safari Forelsket i forumet Augustlykke 2015 Septemberlykke 2015 18 Jul 2015 #4 Vilde og Oliver og gratulerer med en av hver
sogn78 Forumet er livet VIP 18 Jul 2015 #5 Så kjekt, gratulera. Olai eller Iver og Anna er mine favorittar
Minimamma Forumet er livet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ 18 Jul 2015 #6 Una, Hanna, Alice, Victoria, Vårin, Vårill, Eirill, Alicia, Marie, Marlene, Tuva, Mie, Marielle, Eline, Alvilde og Solei. Oliver, Ivo, Elias, Martinus, Timo, Brage, Marius, Sondre, Emrik, Ben, Peter, Gabriel og Iver.
Una, Hanna, Alice, Victoria, Vårin, Vårill, Eirill, Alicia, Marie, Marlene, Tuva, Mie, Marielle, Eline, Alvilde og Solei. Oliver, Ivo, Elias, Martinus, Timo, Brage, Marius, Sondre, Emrik, Ben, Peter, Gabriel og Iver.
RonjaR Juni12`s svarer-på-alt Tilgangsansvarlig VIP 18 Jul 2015 #7 Frida og Casper Lilja og Theo Lykke og Luca Saga og Sander Emelia og Elias
Beckymams Just keep swimming Februarlykke 2015 Marsmellows-15 19 Jul 2015 #10 Gratulerer med to på en gang! Mine favorittguttenavn som jeg kommer på nå i farta er Eilert og Peder. Favorittjentenavn: Eline, Pia, Mathilde, Pernille, Leonora.
Gratulerer med to på en gang! Mine favorittguttenavn som jeg kommer på nå i farta er Eilert og Peder. Favorittjentenavn: Eline, Pia, Mathilde, Pernille, Leonora.
? !! Forumet er livet VIP 19 Jul 2015 #14 Thea & Theo/ teo Vilde & William Sander & céline Leah & leander Emil & ida
Venessiela Forumet er livet VIP Himmelbarn Maiblomstene 2017 ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ 19 Jul 2015 #15 Gabriel og Amanda <3