Navn!

Å som over her sier er det jo ikke offisielt enda... Men putt sann... Ikke akkurat mange som heter Ayla men skitt gå...:)

Haha, jeg har fortalt mange om jentenavnet vårt, så det er veldig avslørende hvis jeg deler det. Kanskje jeg deler når graviditeten er offisiell :)

Skjønner det, man har jo ikke lyst å bli "avslørt" før man er klar for å fortelle selv. :)
men regner jo på en måte med at navnet kanskje ikke er ett super uvanlig navn siden begge bestemødrene dere het det :p
Så kanskje det ikke er så avslørende likevel ;)
Tipper noe ala Oline, Dagny eller Othelia, siden det er litt vanlige "bestemor" navn. ;)
Må forøvrig bare tilføye at jeg liker alle de navnene... Spesielt Oline :Heartred

Aner ikke, har null peiling enda guttenavn er vanskeligst, før der er vi ikke enige! Men liker Liam og Lian. Men de liker ikke mannen :shifty: har 2 jenter fra før da, så har liksom brukt noen navn jeg liker der da:p så har ikke begynt å tenke på flere jentenavn ;)

Skjønner det, man har jo ikke lyst å bli "avslørt" før man er klar for å fortelle selv. :)
men regner jo på en måte med at navnet kanskje ikke er ett super uvanlig navn siden begge bestemødrene dere het det :p
Så kanskje det ikke er så avslørende likevel ;)
Tipper noe ala Oline, Dagny eller Othelia, siden det er litt vanlige "bestemor" navn. ;)
Må forøvrig bare tilføye at jeg liker alle de navnene... Spesielt Oline :Heartred

Jo, det er derfor det er avslørende, navnet er ikke vanlig i Norge (ingen av bestemødrene våre var norske). Så det er litt spesielt at begge het det samme.

Jo, det er derfor det er avslørende, navnet er ikke vanlig i Norge (ingen av bestemødrene våre var norske). Så det er litt spesielt at begge het det samme.

Ooh så spennende da! Nå ble iallefall jeg nysgjerrig... :D men kanskje du deler det senere? :) Og så gøy at dere begge to har en "connection" til navnet da!

Her tror jeg vi må bare se vekk i fra å kalle opp etter noen, siden vi nok aldri hadde blitt enig og mest sannsynlig endt med at en av oss ble litt sniet (mest sannsynlig meg.. Hehe)...
Litt dumt syntes jeg siden jeg er glad i tradisjon og gjenbruk av navn.
Er selv kaldt opp etter en bestemor :)

Ooh så spennende da! Nå ble iallefall jeg nysgjerrig... :D men kanskje du deler det senere? :) Og så gøy at dere begge to har en "connection" til navnet da!

Her tror jeg vi må bare se vekk i fra å kalle opp etter noen, siden vi nok aldri hadde blitt enig og mest sannsynlig endt med at en av oss ble litt sniet (mest sannsynlig meg.. Hehe)...
Litt dumt syntes jeg siden jeg er glad i tradisjon og gjenbruk av navn.
Er selv kaldt opp etter en bestemor :)

Ja, kan dele når vi er over de 12 magiske ukene tenker jeg :-)

Det blir ikke like lett med guttenavn, jeg ønsker å bruke familienavnet Harald på gutt (faren min og oldefaren min heter det), men det vil ikke gubben gitt. Han avslår så godt som alt jeg foreslår, gjorde det sist også. Hvis vi bestemmer oss for å finne ut kjønn, håper jeg vi blir enige før babyn kommer :-)

Jeg trodde vi hadde navn klart fra før, men vet jeg ikke lengre. Føler jeg bytter favoritter hver dag.

Vi har noen forslag, og de har vi hatt klare lenge :) Tror alle mine venninner + flere i familien godt vet hvilke navn det er snakk om :-p Er dobbeltnavn. Deler når det har gått litt flere uker. Syns det er så spennende med navn !

Back
Topp