Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, jeg har fortalt mange om jentenavnet vårt, så det er veldig avslørende hvis jeg deler det. Kanskje jeg deler når graviditeten er offisiell
Skjønner det, man har jo ikke lyst å bli "avslørt" før man er klar for å fortelle selv.
men regner jo på en måte med at navnet kanskje ikke er ett super uvanlig navn siden begge bestemødrene dere het det
Så kanskje det ikke er så avslørende likevel
Tipper noe ala Oline, Dagny eller Othelia, siden det er litt vanlige "bestemor" navn.
Må forøvrig bare tilføye at jeg liker alle de navnene... Spesielt Oline
Jo, det er derfor det er avslørende, navnet er ikke vanlig i Norge (ingen av bestemødrene våre var norske). Så det er litt spesielt at begge het det samme.
Ooh så spennende da! Nå ble iallefall jeg nysgjerrig... men kanskje du deler det senere? Og så gøy at dere begge to har en "connection" til navnet da!
Her tror jeg vi må bare se vekk i fra å kalle opp etter noen, siden vi nok aldri hadde blitt enig og mest sannsynlig endt med at en av oss ble litt sniet (mest sannsynlig meg.. Hehe)...
Litt dumt syntes jeg siden jeg er glad i tradisjon og gjenbruk av navn.
Er selv kaldt opp etter en bestemor