Navn!

lykkelise<3

Forelsket i forumet
Noen flere som har begynt å tenke på navn enda? For oss liker vi Oliver, Oskar, charlie, og Otto for gutt og Emma, Charlotte og Madeline for jente..

Mannen min slakter alle forslag jeg kommer med :p godt vi har 9 mnd på oss :p

Liker veldig gamle man og navn fra norrøn tid. Så blir nok en kombinasjon av slektsnavn eller gamle navn:)

Føler at vi har funnet navn til både gutt og jente, men vil gjerne se babyen før vi bestemmer oss da :-) Jentenavn er nesten umulig føler jeg, har 3 jeg liker, men en klar favoritt da :-)

Har en håndfull favoritter, litt lettere med jenter enn gutter syns jeg, men vil se ungen før det blir spikra.

Om det blir jente syntes jeg Mariell eller Emily er veldig fint. Om det blir gutt liker jeg veldig godt Julian og William :-)

Har jentenavnet klart, men guttenavnet er ikke helt klart. Synes guttenavn er utrolig vanskelig :)

Jentenavnet har vært klart siden før jeg ble gravid med førstemann. Det er et navn etter min bestemor og mannens bestemor, de het det samme. Guttenavn er det værre med, har heldigvis god tid!

Har noen navn klare ja:) Blir tyrkisk navn med norsk/ internasjonalt mellomnavn som storesøster :)

Mannen min slakter alle forslag jeg kommer med :p godt vi har 9 mnd på oss :p
Sånn er det her også! Hehe ;) Godt vi har god tid! Tror han slakter dem mest på trass fordi han syns det er for tidlig å prate om :p

Vi ble ikke enige før mini var flere uker sist, ser for meg at det blir samme "kampen" denne gangen og. Spesielt siden jeg trumfet gjennom mitt valg sist...:p

Jeg har et par favoritter, men det forandret seg hele tiden så neste uke kan det like gjerne være to andre navn jeg liker best... :p

Men just nu er det Ruth og Arthur som er favorittene. :D

Veldig tidlig men navn endå, men har 2 guttenavn som vo begge liker veldig godt. Litt værre med jentenavn! :-P

Ah! Ser det er mange som har navn.. Men ingen som skriver/deler dem? :p
Hva er det jenter, redd for at noen skal "stjele" navnet deres? Hihihi.. ;)

Aner ikke, akkurat som sist.
Men blir helt vanlig navn ala Per og Kari.

Har ikke sansen for verken jålenavn eller motenavn.

Ah! Ser det er mange som har navn.. Men ingen som skriver/deler dem? :p
Hva er det jenter, redd for at noen skal "stjele" navnet deres? Hihihi.. ;)

Haha, jeg har fortalt mange om jentenavnet vårt, så det er veldig avslørende hvis jeg deler det. Kanskje jeg deler når graviditeten er offisiell :-)

Ingen problem med å fortelle navnene jeg.. Tenkte bare det ikke var så interessant å lese, som sagt blir det tyrkisk norsk navn. Jenta mi heter Ayla Sofie så må passe til det.mellomnavnet har vi ikke no forslag til men førstenavnet blir om jeg får viljen min på gutt Aydin eller Adem.. Elsker også Emrah men det fikk jeg absolutt bare glemme. Jentenavn Ella, Aylin, Ea,..noen andre som vil dele???

Back
Topp