Navn

Noen som har masse navnetips på lager?
Har Sofie fra før, kunne ha tenkt meg nytt navn på S! Vil ha lydrette navn, som skrives rett frem (ikke Ch f.eks.), og navn som skal funke på spansk!
Anyone...? :-P

Sara:)?

Noen som har masse navnetips på lager?
Har Sofie fra før, kunne ha tenkt meg nytt navn på S! Vil ha lydrette navn, som skrives rett frem (ikke Ch f.eks.), og navn som skal funke på spansk!
Anyone...? :-P

Her er noen fine på s:)
Sarah
Sienna
Selma
Sanna/sanne
Sandra
Stella

Liker Sara godt :-) Og Sandra, men er usikker på hvordan Sandra er på spansk...?
Guttenavn da? ;-)

Simon?:)

Det er vel ikke et navn på spansk, er det...? Liker Sebastian jeg :-) Men sambo har sagt helt NEI :-(

Simon funker vel på spansk:)?

Liker Sara godt :-) Og Sandra, men er usikker på hvordan Sandra er på spansk...?
Guttenavn da? ;-)

Hmm!
Sebastian
Simon
Samuel
Samson
Sander
Silas

Var færre navn som var internasjonale som jeg kom på...!

Takk, fine snille damer :-)
Er fryktelig spent på hva vi ender opp med! Mannen og jeg er ikke enige om noen navn... :-P

Synes Henrik er fint, kommer lissom ikke på andre navn for det har festet seg;-)

Her er det ingen lister ;-)
Vil helst ha navn på S, men finner ikke noe... Skal funke på både norsk og spansk og da låser det seg helt! :-P
Hva med Samir? :)

Nei takk :-P
Er glad i "søte" navn, type Sebastian (som sambo hater), Steffen, Silje... Har Sofie fra før <3
Fetteren min har sønn og datter. Gutten heter Sander Andreas og jenta heter Sofie. Som ett forslag. Hvis vi får gutt så kan det hende det blir noe etter bestefaren til mannen siden han er veldig syk nå. Måtte si at jeg var gravid før vi dro på ferie i tilfelle.

Fetteren min har sønn og datter. Gutten heter Sander Andreas og jenta heter Sofie. Som ett forslag. Hvis vi får gutt så kan det hende det blir noe etter bestefaren til mannen siden han er veldig syk nå. Måtte si at jeg var gravid før vi dro på ferie i tilfelle.
Liker Sander :-)

Guttenavn da? ;-)

Sniker fra september -
Jeg er spansk og Sandra er absolutt veldig normalt på spansk. Mange som heter det :) Lykke til med navn valg :P

Back
Topp