Veromor nr.4
Veromor
Niklas Andre eller Aurora Elisabeth 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som har masse navnetips på lager?
Har Sofie fra før, kunne ha tenkt meg nytt navn på S! Vil ha lydrette navn, som skrives rett frem (ikke Ch f.eks.), og navn som skal funke på spansk!
Anyone...?![]()
Liker Sara godtOg Sandra, men er usikker på hvordan Sandra er på spansk...?
Guttenavn da? ;-)
Hva med Samir?Her er det ingen lister ;-)
Vil helst ha navn på S, men finner ikke noe... Skal funke på både norsk og spansk og da låser det seg helt!![]()
Nei takkHva med Samir?![]()
Fetteren min har sønn og datter. Gutten heter Sander Andreas og jenta heter Sofie. Som ett forslag. Hvis vi får gutt så kan det hende det blir noe etter bestefaren til mannen siden han er veldig syk nå. Måtte si at jeg var gravid før vi dro på ferie i tilfelle.Nei takk![]()
Er glad i "søte" navn, type Sebastian (som sambo hater), Steffen, Silje... Har Sofie fra før <3
Liker SanderFetteren min har sønn og datter. Gutten heter Sander Andreas og jenta heter Sofie. Som ett forslag. Hvis vi får gutt så kan det hende det blir noe etter bestefaren til mannen siden han er veldig syk nå. Måtte si at jeg var gravid før vi dro på ferie i tilfelle.
Synes Henrik er fint, kommer lissom ikke på andre navn for det har festet seg;-)
Liker Sara godtOg Sandra, men er usikker på hvordan Sandra er på spansk...?
Guttenavn da? ;-)