Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er det ingen lister ;-)Føler det er bare vi som ikke har et eneste navn vi liker enda, har tenkt å tenkt, men neiSyns alle har lister med både gutte og jente navn de liker. Her kommer h*n sikkert til å være navneløs til noen uker etter fødselen, slik var det med begge de to forrige
![]()
Vi har heller ikke navn klart, jeg har heller ingen anelse om hva lille i magen skal hete..... verken guttenavn eller jentenavn... De andre har vi hatt alternativer vi likte, men denne gangen er jeg helt blank. :-/ Minste fikk ikke navn bestemt før hun van 6-7 uker, for jeg klarte ikke å bestemme meg for hvilket fornavn hun skulle ha, mellomnavnet var bestemt tidlig, det var Marie. ;-) Denne får nok et navn denne også med tiden.Føler det er bare vi som ikke har et eneste navn vi liker enda, har tenkt å tenkt, men neiSyns alle har lister med både gutte og jente navn de liker. Her kommer h*n sikkert til å være navneløs til noen uker etter fødselen, slik var det med begge de to forrige
![]()

Så koselig. Min datter er oppkalt etter min manns søster som døde når hu var 1.5 år. Elida er fint, spesielt siden min datter har det som mellomnavn.Hvis det er gutt, vil vi kalle ham opp etter broren min Eirik som døde for snart 6 år siden. De andre to barna våre har også gamle og kongelige navn. ;-)
Hvis det er en jente så ligger Elida, Mari og Karen høyt på lista!![]()