Navn

Topp tre :

Jente - Paislie, Rind og Luna (med elizabeth som mellomnavn)

Gutt - Maximillian , Victor og Luca

Har flere men dette er øverste elite her :)

Har tenkt med vet ikke.. Har flere navn jeg har lyst å bruke av personlige årsaker.. Men det blir ikke avgjort før vi får sett lille.. Men noen jeg tenker på er anna, marie, ida, sofie (som mellomnavn samme som min lillesøster på mammas side, og søskenbarnet mitt på pappas side som bare ble to måneder), thale, aurora (etter nordlyset). På guttesiden har jeg egentlig bare odd eller karsten :)

Jeg liker Amelia, Elizabeth og Tiril (har vel egentlig lovet mannen at det blir Tiril om vi får ei jente). Av guttenavn liker jeg Aron, Samuel, Tobias og Alfred, men er vanskelig å få mannen med på mine valg, selv om han ikke kommer med egne ønsker:-P Han liker gode norske/norrøne navn, mens jeg liker stort sett bibelske navn (evt britiske), så blir spennende å se hva vi ender på om lille i magen er en gutt:-)

Vi har Tiril på første om jente, men liker nea, Ea, Amalie. Guttenavn kommer vi ikke til enighet, jeg liker Sivert, Gustav, Wilmer, Didrik. Mannen liker ingen av de, så må nok vente å se hva det blir og Evt hva h*n passer til. Vi har en Vilde fra før, så må passe sammen liksom!

Føler det er bare vi som ikke har et eneste navn vi liker enda, har tenkt å tenkt, men nei :( Syns alle har lister med både gutte og jente navn de liker. Her kommer h*n sikkert til å være navneløs til noen uker etter fødselen, slik var det med begge de to forrige :p

Sliter litt med jentenavn, men blir det gutt er det ganske bestemt at det blir Alfred (etter en av bestefedrene til gubben) :)

Har tenkt på Sander om det er gutt og Emine om det er jente. men mangler dobblet navn på de begge,
Så litt vanskelig men håper at ul gir svar på kjønn så skal vi begynne å vurdere seriøst :D

Føler det er bare vi som ikke har et eneste navn vi liker enda, har tenkt å tenkt, men nei :( Syns alle har lister med både gutte og jente navn de liker. Her kommer h*n sikkert til å være navneløs til noen uker etter fødselen, slik var det med begge de to forrige :p
Her er det ingen lister ;-)
Vil helst ha navn på S, men finner ikke noe... Skal funke på både norsk og spansk og da låser det seg helt! :-P

Vi har heller ikke navn klart, jeg har heller ingen anelse om hva lille i magen skal hete..... verken guttenavn eller jentenavn... De andre har vi hatt alternativer vi likte, men denne gangen er jeg helt blank. :-/ Minste fikk ikke navn bestemt før hun van 6-7 uker, for jeg klarte ikke å bestemme meg for hvilket fornavn hun skulle ha, mellomnavnet var bestemt tidlig, det var Marie. ;-) Denne får nok et navn denne også med tiden. :-P

Godt å ikke være alene om det da :p Vi har bestemt oss for å ikke tenke mer på navn til vi vet kjønn på oul, for da slipper vi å tenke på både jente å guttenavn hehe :)

Vi har ikke snakket om navn enda. Er 13+4, og mannen ønsker og vente lengst mulig med å si til noen at vi venter en til, helst til etter oul om en mnd. Han trenger litt tid på å forberede seg denne gangen, så navn er ikke et tema her. Igrunnen snakker vi utrolig lite om at jeg er gravid. Greit å være her da, så får jeg hvertfall luftet noen tanker innimellom.

Jeg og samboer er så vidt uenige på dette, kommer aldri til å finne et navn begge liker. Så utsetter diskusjonen til vi i det minste vet kjønn. Han liker norske trauste "tantenavn", jeg vil ha noe litt mer uvanlig. Gjerne noe som funker internasjonalt. Vi har begge bodd i utlandet før vi møttes, og er glade i å reise. Så store sjanser for at Mini arver den :)

Har ikke turt å tenke på navn enda. Føles nok mer greit å tenke på navn etter neste ul tror jeg, klarer liksom ikke helt å tro på at det skal gå bra enda. Hvis det står bra til der inne og vi er så heldige at vi får vite kjønnet så trenger vi jo heller ikke diskutere både jente og guttenavn, det er jo praktisk:)

Mange fine navn dere har tenkt på:Heartblue:Heartred

Guttenavn var/er vi helt enige, men jentenavn hadde nok tatt sin tid før vi hadde blitt enige om. Flaks at vi skal ha gutt da :) men nå bruker vi jo (sannsynligvis) opp det eneste navnet vi er enige om. Kan bli spennende med fremtidige søsken ;) blir en liten Georg.

Ingen anelse enda, men vi finner vel på noe

Guttenavn er vi enige om, men vi tror at det er en liten jente i magen (kun mistanke), og sliter veeeeldig med å bli enige om jentenavn..

Hvis det er gutt, vil vi kalle ham opp etter broren min Eirik som døde for snart 6 år siden. De andre to barna våre har også gamle og kongelige navn. ;-)
Hvis det er en jente så ligger Elida, Mari og Karen høyt på lista! :-)

Hvis det er gutt, vil vi kalle ham opp etter broren min Eirik som døde for snart 6 år siden. De andre to barna våre har også gamle og kongelige navn. ;-)
Hvis det er en jente så ligger Elida, Mari og Karen høyt på lista! :-)
Så koselig. Min datter er oppkalt etter min manns søster som døde når hu var 1.5 år. Elida er fint, spesielt siden min datter har det som mellomnavn.

Back
Topp