Navn

Sommerbaby19

Forelsket i forumet
Sitter og grubler på hva vi skal kalle tulla som snart blir en del av familien vår:)<3. Vi har en Theodor fra før så vil gjerne ha noe som passer til det. Kunne tenkt oss et navn på M eller evt T men er ikke noe must. Vi har begge falt litt for Ellinor og ellers liker jeg Maja, Madikken, Mina, Mia, Mathilda, Thilda og Frida. Kom gjerne med flere forslag:).

Vi klarer heller ikke bestemme oss. Men om det må være M eller T har jeg følgende favoritter: Maren, Mari, Maiken, Marte/Marta, Marie, Thilde, Tirill, Tuva, Thale, Mathilde.

Liker også godt Oline, Ulrikke, Ingvild, Klara, Hanna, Erle, Astrid, Sigrid, Sunniva.

Last edited:
Vår lille skal hete Vida<3 ellers liker jeg navnene: Mina, Maja, Mali, Lotte, Thilje, Tuva, Tiril, Tilde, Thale, Saga, Emine, Ella, Mia, Iben, Vilja, Mari :)

Vi klarer heller ikke bestemme oss. Men om det må være M eller T har jeg følgende favoritter: Maren, Mari, Maiken, Marte/Marta, Marie, Thilde, Tirill, Tuva, Thale, Mathilde.

Liker også godt Oline, Ulrikke, Ingvild, Klara, Hanna, Erle, Astrid, Sigrid, Sunniva.

Mange fine forslag:). Flere av disse som er aktuelle. Sunniva syns jeg er veldig kosli:). Det er jo så mange fine navn,men er ikke enkelt å velge et;). Mathilde er også veldig fint:).

Vi er heller ikke enige om navn enda. Sambo vil ha et navn vi uttaler helt likt. Å han er fra drammen å jeg er fra stavanger så d er ikke lett å finne navn begge liker som vi også uttaler likt.

Vi funderer på Johanne/a.. men jeg føler jeg må se babyen først. Dessuten er vi ikke 100% sikker på jente...

Vi er heller ikke enige om navn enda. Sambo vil ha et navn vi uttaler helt likt. Å han er fra drammen å jeg er fra stavanger så d er ikke lett å finne navn begge liker som vi også uttaler likt.

Hehe nei da er det kanskje ikke så lett. Enig i at det med uttale er viktig. Jeg vil ha et navn som det ikke er noe tvil om hvordan skal uttales:). Kjedelig å hele tiden måtte rette på folk som evt sier feil. Hehe.

Tuva og Theodor ❤️

Back
Topp