Navn

Sniker litt fra august. Her har vi to navn det står mellom - og det er uaktuelt å la noen andre få vite før baby er født. Jeg bryr meg ikke om hva andre måtte mene, så da orker jeg ikke høre deres mening heller:p Dette er jeg ganske bestemt på. Og ikke er jeg redd for at noen andre skal ta navnet heller, da det er ganske sjeldent.

Vi vurderer sterkt Teo :) Men jeg er litt usikker, har to navn til jeg liker veldig godt :D Vi får se ;)

Vi bytter litt på Sebastian og Gabriell :) + litt Lucas innimellom ;) tipper vi ikke bestemmer oss før han er ute..

Vi har så å di bestemt oss for navn på frøkna i magen, men ikke hundre prosent bestemt.. Leker fortsatt med kombinasjoner :-) Men bestemt oss for å holde navn hemmelig frem til frøkna er født, var så mye meninger og innblandinger med storebror at jeg blei helt matt av at maset...

Vi har knapt snakket om det, kjenner det stresser meg litt, så må vel ta oss sammen og begynne snart :)

Guttenavnet e klart siden vi fikk jente sist hehe jentenavn e vi totaltvuenige om haha men satser på vi blir enige te slutt ;)

Back
Topp