Navn

Aprikosblomst

Elsker forumet
Ja, jeg har allerede starta å fantasere om navn :rolleyes:
Har en del jeg liker veldig godt. Er glad i litt spesielle navn :)
Har dere noen navn dere liker godt?

Jente
Tamelia
Adele
Alina
Celine
Ariana
Olina
Olivia
Mariell
Ariel
Kendra
Michelle
Nelia
Stella
Jelena
Leonora

Gutt
Nicolai
Benjamin
Max
Arion
Liam
Phillip
Dexter
Silas
Felix

Nora hvis jente, oppkalling etter svigermor,farmor og oldemor! :)
Pratet litt om Olav eller Emil hvis gutt! :)

Jeg liker Aurora og Sebastian veldig godt :) det er de jeg kommer til å stemme for her hjemme♡

Her er enige om Evelina hvis det blir en liten jente, og delevis enige om Emrik hvis det blir en liten gutt <3 begge litt uvanlige navn, sambo falt for evelina og jeg falt for Emrik syns det var noe søtt med navnet :)

Elsker navnet Sebastian, men det heter samboeren!:) Usikker på guttenavn, men liker Elvira hvis jente:)

Jentenavn har vi egentlig klar, men guttenavn blir det verre med...

Så mange fine navn dere kommer med :)
Kjempemorsomt å lese!

Når vi vet kjønn kommer vi nok til å kunne forholde oss til mindre navn og det vil bli enklere å velge.

Vi har hatt så mange navn vi er glad i men vi har funne navn til tvillingene uansett hvordan kombinasjon det blir :)

2 jenter: Eloise å Eveliin
2 gutter: Liam å Luca
gutt å jente: Kaylee å Kian

Vi har funnet navn, men er så sær at jeg holder det litt for meg selv, siden jeg ikke vet om noen andre som heter det - har tatt det fra det italienske språket, siden Italia alltid har betydd mye for meg. Blir det jente, så kommer hun til å få dobbeltnavn med det italienske først og Marie etterpå. Marie er familienavn på min morsside, så synes det er koselig :)

Jentenavn:
Athelia
Live
Liana

Guttenavn:
Imre
(Syns guttenavn er sykt vanskelig)

Her blir det Nelia eller Tilia hvis jente,
William eller Nathaniel hvis gutt ❤️

Noe med Elise hvis det er jente (sykt vanskelig med jente navn her)
Har lyst på jannik hvis det er gutt men mannen vet ikke det ennå ;-)

Er det egentlig noen andre enn datteren til Fotballfrue som heter Nelia som dere vet om?

har ikke begynt å tenke på navn enda, vet bare det må være ett som internasjonalt.

Jentenavn har vi egentlig klar, men guttenavn blir det verre med...
Samme her :) Synes det finnes få fine guttenavn. Mulig det blir oppkalling etter oldefar på farssiden. Men det er et veldig vanlig norsk navn..

Back
Topp