Navn

  • Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet
M

Moderator Kine

Guest
God morgen jenter :)
Har dere noen fine gutte/jente navn å dele?
 
Guttenavnet har vi klart, da det er navnet til min far. Holder det derfor hemmelig her inntil videre, om noen slektninger skulle se ;)

Jentenavn jeg har tenkt på, kjæresten sine favoritter kommer vel senere :p
Olivia
Lilly
Maja
Ella
Hedda
Mathilde
Aurora
Emma
Alma
 
Guttenavnet har vi klart, da det er navnet til min far. Holder det derfor hemmelig her inntil videre, om noen slektninger skulle se ;)

Jentenavn jeg har tenkt på, kjæresten sine favoritter kommer vel senere :p
Olivia
Lilly
Maja
Ella
Hedda
Mathilde
Aurora
Emma
Alma

Mange fine jentenavn ;)
 
Guttenavn:
Filip
William
Jakob

Jentenavn:
Sofia
Olivia
Oline
Ada
Live

Det er disse vi har snakket mest om iallefall, blir spennende å se hva vi velger til slutt! :D
 
Guttenavnet vårt er en av de du nevner ;)

Så gøy!! Veldig fine navn alle sammen :) Vi har bestilt tidlig UL nå, skal dit i uke 11+2, og da sa hun at enkelte faktisk kunne se kjønnet så tidlig :O kjempespennende!!! Kjønn har jo ingenting å si, men føler alt blir så mye mer virkelig når man vet litt mer om hvem som gjemmer seg der inne ;-)
 
Så gøy!! Veldig fine navn alle sammen :) Vi har bestilt tidlig UL nå, skal dit i uke 11+2, og da sa hun at enkelte faktisk kunne se kjønnet så tidlig :O kjempespennende!!! Kjønn har jo ingenting å si, men føler alt blir så mye mer virkelig når man vet litt mer om hvem som gjemmer seg der inne ;-)
Jeg trodde ikke de hadde lov å si noe om kjønn før 12 uker jeg?
Vært på ul i uke 12 to ganger, men fikk ikke vite kjønn. Var for tidlig sa han.
 
Jeg trodde ikke de hadde lov å si noe om kjønn før 12 uker jeg?
Vært på ul i uke 12 to ganger, men fikk ikke vite kjønn. Var for tidlig sa han.

Hun sa at de ikke kunne garantere noe, men av og til kunne de anta kjønn allerede i uke 11-12 om man er heldig med hvordan barnet ligger. Men man burde uansett vente til ordinær UL før man er 100% sikkert sa hun. Det er innvendig UL da, vet ikke om det er enklere å se noe da enn om man tar utvendig? Tørr uansett ikke å håpe på noe, men hadde vært utrolig morsomt å fått en liten indikasjon allerede i uke 11! :D
 
Back
Topp