navn

Lurer på det, men ikke bestemt noe enda. [;)]

Mine bestemødre heter Edel Jarlaug og Irma Bergliot, så tviler det blir noen oppkalling fra min side[:D]

Det var litt spesielle navn må jeg si.. Mormor mi heter Nanny Charlotte. Har alltid tenkt å bruke Charlotte om jeg fikk en jente, men søskenbarnet mitt tok det først [;)]

Jeg synes det var et fint navn jeg, Nanny var og liltt søtt, eller Ninni da kanskje:) Noen som har hørt frakathrine nå eller? ser hun er inne[:D]

Nanny minner meg om den barepasser-serien på tv3, så det navnet må isåfall omgjøres på en måte. [:D]
Men nå venter jeg mest sannsynlig en gutt, så jeg får fokusere på guttenavn. Fritjof heter far t sambo, men det vil jeg ikke bruke.. [8D]

ORIGINAL: Nina22

Jeg liker og veldig godt Jessica, men det er veldig uvanlig i Norge, vett ikke om noen som heter det eller hvordan man uttaler det, vill ikke si det på engelsk liksom! Mange som heter det i sverige.

ka meine dokk om det navnet norsk versjon?

Jeg kjenner ei som heter det og som skriver det akkurat sånn! synes det er fint jeg![:D]

jessica i "norsk"versjon syns jeg er fint.

Lykke tror jeg blir veldig fint når jeg hadde blitt vandt til det,[:)]har aldrig hørt det før.men det blir vel som juni å andre navn som har en annen betydnig.[:)]

guttenavn :er mine favoritter nicolay,kasper,alexander.
trym og tommy syns jeg også er stilige navn!

Back
Topp