navn

Det var et meget spesielt navn, et jeg måtte vend meg til tror jeg.
Jeg klarer ikke å bestemme meg for navn, men vi vett jo vi får ei lita prinsesse, så jeg trenger heldigvis å konsentrere meg om kun jentenavn. har dere noen fine gamle jentenavn på lager?

Det var det da... [:D] dette blir jo min tredje og vi har så langt gitt begge gutta våre 2 navn, et oppkallings navn etter bestefedre/ oldefedre, og et som vi syntes passet til...[;)] Men det er morro å se på slektstavla og kanskje finne navn derfra![:)]

min samboer sin onkel og bestefar heter det. synest det er litt rart men klarer sikkert å vende meg til det[&:].

Andris var spesielt ja. Jeg vet om en islending som jobber i bygget ved siden av meg som heter Andri.[:D]
I slekta mi er det så mange merkelige navn. F.eks at oldeforeldra mine på ei side het Jens og Jensine..Og ei anna i het Nikoline..  [:D]

Du får satse på at det blir ei jente da! [:)]

Hva med Selma, Kaja, Aurora, Guro, Johanne, Linnea, Mille, Bea, Sunniva, Jenny, Kristiane, Stina...

håper på en jente da[:D]. min magefølelse sier det. blir kaisa malene da. eneste min sambo likte av jentenavn

Ja det er mange fine navn, navnet skal liksom passe til en hver alder[:D]
Men det kan godt tenke seg at det blir Sofie eller Sofia siden min kjære har så lyst til det. Han liker best vanlige navn, mens jeg er mer på den spesielle, syns Frida og er ganske fint egentlig[:D]

Er det noen av dere som er fra Rogaland her inne egentlig?

Sofie er jo kjempefint da [;)] det heter niesen min på 2år!

Ja det er veldig fint, men klarer ikke helt og tilfredstille meg med det!

igjen må jeg bare si at jeg blir ikke klokere på dette systemet, jeg må jo lete meg frem til svarene dere skriver, og får ikke opp noe nytt ikon når noen svarer, å må lete etter nyeste innlegg, hvorfor er det sånn,av å te viser siste mans innlegg på forsiden av alle trådene at den har skreve sist, men som regel må jeg inn dit å oppdatere før jeg får det siste innlegget inn, vis ikke så bare ligger det der..... blir frustrert jeg[:@]

Guro likte jeg, det har jeg aldri tenkt på, Linnea er høyt oppe hos meg allerede, men mamma seie det jo er et tørkerull merke[:D]

Hi hi hi neida jeg skal ikke klage til de, siden er jo egentlig helt kjempe, og kanon å møte alle dere. Er bare sånne små bagateller som eg kje forstår[:D]

Skal kjøpe eller låne ei navnebok idag, jeg vil ha et navn å forholde meg til snart[:D]

Jeg jobber sammen med ei som heter Frid.. Ikke Fride eller Frida som mange spør etter når de ringer. Litt uavnlig navn egentlig.[;)]

Vi er ganske bestemt på Tuva hvis det blir jente...:o) jeg har Sara som jeg liker i tillegg og min kjære har Ylva som han liker i tillegg..

Hvis det blir gutt så blir han navneløs.. hehe.. det blir vi ikke enige.. Min kjære vil ha Morgan - men det vil IKKE jeg, jeg liker Tobias, Sebastian, Simen, Oliver og Lukas mm

det er så mange fine navn...[:)]
tror vi kommer til å få store problemer med å velge ett

Hva synes dere om Lykke? Bestemor og søster til sambo heter nemlig det... Synes navnet er veldig uvanlig, men morsomt. [:D] 

Hei hei[:D]

Har vært til lunsj med gutta på jobb,god ogmett nå ja[:D]
Lykke var et nydelig navn synes jeg, og til deg Pia82 Oliver er et nydeligt navn, ikke vert i tvil av de navna du nevnte[:)]Hadde vi fått gutt hadde vi valgt Kasper[:)]

Pernille og er fint, men klarer ikke helt å plassere det!

Du liker danske navn har jeg lagt merke til.. Kjenner en danske som heter Kasper og Pernille er veldig vanlig i DK [:D]

Jeg liker og veldig godt Jessica, men det er veldig uvanlig i Norge, vett ikke om noen som heter det eller hvordan man uttaler det, vill ikke si det på engelsk liksom! Mange som heter det i sverige.

ka meine dokk om det navnet norsk versjon?

Vi skal enten kalle for Torger(etter farfaren) eller Bente Marie(Bente etter mormora og Marie etter 2 av oldemødrene)..Torger var visst en trad i fam til mannen min..en gutt i annenhvert ledd heter Torger..så...:) må holde på tradisjonene:)
Rebecca var etter farmora...:)

andre som kaller opp barne sine?

Back
Topp